Inlägg från: versan |Visa alla inlägg
  • versan

Jag längtar till jul!!!

Mariohn skrev 2010-09-15 20:11:16 följande:
    Nu minns jag den tredje november förra året. Jag hade precis precis krystat ut min underbara lilla son. Jag pratade med mamma i telefon och grät av lycka medan de sydde ihop mig. De lade honom på mitt bröst och M och jag satte oss och bara tittade på vårt lilla mirakel. Precis när personalen hade gått ut ur rummet klockan EXAKT 23.00 på kvällen och det var släckt i rummet plingade telefonen. Det var mamma (som vet vilken julfantast jag är) som skrev "titta ut genom fönstret gumman".  Då föll årets första snö stillsamt över Lund. Det var nog den lyckligaste stunden i mitt liv. *bölar lite* 
    Sällar mig till skalan av julfantaster.

Får rysningar & en tår i ögonvrån av din berättelse.
    Gud så fin.
  • versan
    Koppkaka skrev 2010-12-06 12:18:37 följande:
    Men vad är detta? Nu när det faktiskt närmar sig jul så slutar folk skriva?

Igår gjorde jag två stycken sockerbitslyktor, blev jättefint
    Åååååå! Det måste jag göra med dottern.
    Vad limmade du dom med?
  • versan
    Sarah f skrev 2011-01-01 19:44:47 följande:
    Gärna för mig! Läste att man ska lämna en julgranskula kvar efter granen, hängandes i taket för god Feng Shui. Det går nog med tjugo också?

hmmm.... Undrar vad sambon skulle tro då.
  • versan
    Squirrel Nutkin skrev 2011-01-04 11:19:14 följande:
    Ja då tittar jag in hær och sæger tack å hej før mej før denna gång! Kom hem från Hong Kong-resan igår, det var helt underbart, vi førlovade oss på nyårsafton. Å så mycket shopping førstås, en MacBook Pro till mig bland annat. Jag hoppas vi ses i 2011 års version av denna tråd! Eller om vi bara hoppar tillbaka in i denna tråden nær det blir dags, med tanke på att de inte stænger trådarna længre?

Jag hoppas ni alla hade en riktigt god jul å ett underbart nyårsfirande!!
    Ja jag har då Tråden i favoriter så den får sova sött till nästa höst.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!