Jag längtar till jul!!!
Hur länge håller mozert kulor? om man ska ge bort i julklapp, när kan man göra dom då? Och hur är det bäst att förvara dom?
Hur länge håller mozert kulor? om man ska ge bort i julklapp, när kan man göra dom då? Och hur är det bäst att förvara dom?
Åh.... jag är här på FL runt jul och jag älskar alla jultrådar och liknande... Älskar julen och försöker alltid vara tidig med att köpa julklappar o.s.v men jag håller mig borta från julmusten och pepparkakorna till 1.a advent (vilket just nu känns som ett "mission impossible" när man går in i en affär.
Vi är ett gäng som ev. tänkte åka till ullared å köpa lite julklappar och pynt.. är det bra där och tycker ni det är värt att åka från sthlm för julpynt och klappar i ullared?
Kan det inte bara bli 26/11 någongång så man kan börja pynta inför 1:a advent och älskade julen.
Ligger i soffan och kollar på Leilas jul på tv4play... jag har abstinens!
Nån som har nått förslag på julklappar till våra föräldrar som ALLTID ställer upp.. Har inte aft ekonomin för att ge dom något vettigt tidigare, nått lite extra..
Tack snälla ni för alla tips.. Jo jag ska nog fråga min lillebror om vi inte ska ta å göra en bild till mamma och pappa. Kan man passa på att ge till vår farmor och farfar också. Ska gå in å kolla på en såndär bildbok..
Köpte Amelia jul och tyckte den var superbra. Är det någon som testat pepparkakspajen med choklad? Tänkte göra polka kakorna också + glögg med skumpa, köttbullar med julmust, farfars senap..... etc....
Jag ska nog försöka hitta Astrid lindgrens jul till mina barn, dom (speciellt sonen) älskar pippi, emil å dom.
Själv har jag kommit in på "Ernst jul" på tv4play... fast den jag är på nu va från Nynäshamn 2009 och då va det ingen snö, så inte fullt så juligt som jag hoppades..
När sätter ni upp era granar? Kan man sätta fram granen till 2:a Advent?
Äntligen är julen närmre än juni månad ;) jag hoppar alltid in & letar efter jultrådar & juliga människor!
Hallå.... Jag köpte Allers julmagasin å jag fick ingen jul känsla. Ni verkar ju läsa alla tidningar så kan inte ni inbitna tidningstjejer göra en "måste" lista på vilka jultidningar man måste läsa ;)
Vart har du köpt den?
Har förresten köpt en te-julkalender till pappa i fars dags-present.
Tack! :)
www.bodystore.com/3/sv/artiklar/te-adventskalender-24-tepasar&gclid=Cj0KEQjw5syiBRCwxPbE6o_MsK4BEiQAUowjptY1tndTy9mkiZIBHfHlo_b8bWDBfYEcy8pmOkccazoaApOC8P8HAQ&gclsrc=aw.ds