Jag längtar till jul!!!
Kan säga att "tack vare" den "nya" tråden, som kommit, som är exakt som denna, så HITTA jag DENNA tråden*ler*
Som jag skrev DÄR...jag LÄÄÄÄÄNGTAR till julen=)
Kan säga att "tack vare" den "nya" tråden, som kommit, som är exakt som denna, så HITTA jag DENNA tråden*ler*
Som jag skrev DÄR...jag LÄÄÄÄÄNGTAR till julen=)
Liseberg är väldigt fint till jul, har varit där en gång tidigare på julmarknad. Nu planerar vi att åka dit med sonen. Men var ska man bo? Är det någon som har ett bra förslag? Jag funderar på båten som Liseberg har på sin hemsida.
I natt fick jag en idè att göra pepparkakshuset i trolldeg. Då kan sonen enklare vara med på själva byggandet tänker jag. Dekorera med godis och måla efter bränningen. Jag har aldrig gillat att äta pepparkakshus ändå. Tyckte att dem smakade damm när jag var liten.
Vi ska med till liseberg i jul :) Funderar också kring det med hotell. Vi har en grabb på 2½ år så vi skulle vilja att det fanns något hotell med lekrum som man kan gå till om det blir tråkigt... Någon som vet något sånt? Ursäkta om det blev lite ot.
Åh vad jag längtar till jul!!!
Miljontals juleljus tänds upp den vackert dekorerade parken, snön ligger vit i skidbacken och Isbanan blänker. På Nordens största julmarknad hittar man både juldelikatesser, hemlagat godis, konsthantverk och mycket mer. Se de färgsprakande julshowerna, hör körernas vackra sång och hälsa på hos självaste tomtefar. Cirka tjugo attraktioner väcks ur sin vintervila och erbjuder härligt magpirr och många glada skratt. Bo minst två nätter och vi bjuder på entrén till Jul på Liseberg.
Övernattning för hela familjen* i minst två nätter inklusive frukost samt entrébiljett till alla över 7 år.
Pris Totalt: Från 1090:- per natt
Vassegoooo
ÅÅÅÅÅh, nu längtar jag ÄNNU mer...hade värsta hagel/snö stunden här i Gbg=)