Inlägg från: Nikhita |Visa alla inlägg
  • Nikhita

Jag längtar till jul!!!

Jag har alltid varit den som säger att nästa år ska jag köpa julklappar i god tid så man inte blir pank
    och stressad till den fina julhögtiden då man bara ska njuta och må bra. Har alltid blivit så i allafall.

Men i år har jag redan handlat några julklappar. Känns jättebra! Två till min dotter och en till hennes kompis. Så kan jag lägga mer tid på att baka gottigott istället :)

Ska följa den här tråden. Kanske man få lite baktips, julklappstips eller något :)

I don't worry cause everything's gonna be alright
  • Nikhita

Till min dotter har jag köpt en Hannah Montana ryggsäck för 149:-, och inne på Akademibokhandeln hade dom "värsta rean" på Hello Kitty skrivsaker :)

• Nikhita

Hitta en till julklapp till min dotter på BR idag. Hon älskar att pyssla.
    Det är fyra limtuber med olika sorters glitter i olika former i. Jätteläckert!
    Hon kommer bli så glaad :)

• Nikhita

Längtar efter att få hänga upp min stoora röda stjärna i köksfönstret. Det blir sååå mysigt! :)

• Nikhita

Nån som kan göra den där amerikanska juldrycken.. egg..nånting?
    Vill så gärna prova :)

Eftersom min släkt är finsk så har vi alltid haft en massa kållodor, morotslådor, leverlådor o annat jag inte tycker om. Sen gifte vi in en svenska och fick en jättegod ugnsomelett på julbordet också :)

• Nikhita
    Frökenolson skrev 2010-10-04 20:25:09 följande:
    eggnog, det har ju vi med äggtoddy..
    Har fått för mig att det inte är riktigt samma ingredienser. Får väl googla
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!