Inlägg från: Pärlans2 |Visa alla inlägg
  • Pärlans2

Jag längtar till jul!!!

Å vad härligt!!! jag älskar jul!!! min familj skrattar åt mej för att jag vill börja planera hur var o när vi ska fira alla underbara juldagar, redan efter semestern=)  fast jag vet att dom gillar det=)

Som tur är har vi gott om plats så vi kan ha en stor o hög gran... för granen är ju det viktigaste=) en gång hade vi så hög gran att min man fick klättra upp på öppnaspisen o nästan hänga ut från taket för att få på stjärnan, det var en syn kan jag lova!!!

TS min son föddes i november förra året o då föll första snön över borås när jag klämde ut honom=) det ska bli så roligt att ha med honom lite större o mer medveten detta året!!!

Fast även om jag verkligen gillar julen i sig, så är jag lite som ett barn när det kommer till paket, jag älskar julklappar... det är roligt att ge, men jag gillar att få med=)=) Tur att min o mannens familj gillar att köpa julklappar med!!!

heja julen!!!!

• Pärlans2

får ju massa bra ideer här=) får nog inhandla glöggen nu o kolla på love actully, mycket mysig julfilm=)=)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!