Jag längtar till jul!!!
Ehrm TS... du råkar inte vara min tvilling? Du beskviver allt exakt som vi vill ha det och hur vi gör varje jul! Julen är helig!!!!!
Ehrm TS... du råkar inte vara min tvilling? Du beskviver allt exakt som vi vill ha det och hur vi gör varje jul! Julen är helig!!!!!
vill ha iskall apotekarnes julmust med söta clementiner och tomteskum!!!!
åhhh de verkligen kliar i fingrarna på mig!! Vill börja pynta å stor julstäda å hänga upp mina julgardiner å stjärnor å alla ljusstakar å tomtar! och sen sitta ner i soffan med kall julmust å clementiner och bara suga in julkänslan! Misströsta inte!! Det är snart september, tiden går fort!!!
Här kom två pojkar och ville sälja jultidningar idag! Blev inge köp men ja vart allt bra sugen!
Kan man börja smyglyssna på julmusik redan nu? älskar att lyssna på julmusik tidigt på morgonen! så avslappnande...
satt och läste gamla julinspirations tidningar igår! Jösses vad mycket ideer jag fick i skallen! Nu får de ta mig tusan bli december!! =)
Sitter och myser med min pojk på 7dagar, Längtar nu ännu mer till jul! Julmys med bebis och en förväntansfull storasyster som längtar efter julpyssel och julafton! Kan inte kännas bättre
allers julmagasin fanns på ica idag!!! Å ja som inte hade tillräckligt med pengar med mig får väl köpa den till helgen och fredagsmysa lite istället
Har skickat in den där prenumerationskupongen som var med i allers julmagasin! Hoppas man får julduken före jul nu bara!!
Hur mycket saffran behövs ungefär när man bakar lussebullar? Har inte haft saffran i innan men tänkte testa i år, då jag har börjat gilla saffran lite mer
Tack för svaren!! Kanske är lika bra å köpa saffran tidigt, har för mig att de kan ta slut ibland!!
alltså ni som kikat i amelia jul, tyckte ni den va bra?
själv e jag djupt besviken... för mig va den inte värd pengarna
Kändes som att 85% av tidningen bestod av reklam och tråkiga julklappstips.. får nog köpa nån annan jultidning så jag får tillbaka julkänslan