Inlägg från: Fröken Fajans |Visa alla inlägg
  • Fröken Fajans

Jag längtar till jul!!!

Jag beställde lite filmer häromdagen. Miraklet i New York, White Christmas, Ett päron till farsa firar jul och tomten är far till alla barnen.

• Fröken Fajans

Gjorde dunderglögg för två år sedan. Förra året drack jag inget (var gravid) men misstänker att den kommer vara minst lika god i år. Längtar. Och lussekatter...

• Fröken Fajans
    lokisse skrev 2010-09-17 13:05:53 följande:
    99 dagar kvar
    Hjälp, det är ju ingenting. Måste börja med julklapparna.
  • Fröken Fajans

Oj. Jag brukar börja jullängta i augusti. Tror jag väntar lite till med att läsa/skriva här.

• Fröken Fajans

OK, nu har jag också blivit sugen på jul. Brukar alltid komma i augusti. Finns det någon julblogg redan tro, annars kan väl någon av er proffs starta en.

• Fröken Fajans

I går bakade vi pepparkakor, det luktar jul i hela huset fortfarande. I  dag blir det att kolla vad som behöver skaffas inför advent. Brukar inte plocka fram så mycket redan nu men funkar julgardinerna i nya köket så åker de nog upp. En julstjärna på fot vet jag i alla fall att vi måste köpa. Får klara oss med adventsljustakar i de andra fönstren ett tag till. En krans på dörren får det nog också bli. Hur mycket tar ni fram till advent redan?

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!