Jag längtar till jul!!!
Jag beställde lite filmer häromdagen. Miraklet i New York, White Christmas, Ett päron till farsa firar jul och tomten är far till alla barnen.
Jag beställde lite filmer häromdagen. Miraklet i New York, White Christmas, Ett päron till farsa firar jul och tomten är far till alla barnen.
Gjorde dunderglögg för två år sedan. Förra året drack jag inget (var gravid) men misstänker att den kommer vara minst lika god i år. Längtar. Och lussekatter...
Oj. Jag brukar börja jullängta i augusti. Tror jag väntar lite till med att läsa/skriva här.
OK, nu har jag också blivit sugen på jul. Brukar alltid komma i augusti. Finns det någon julblogg redan tro, annars kan väl någon av er proffs starta en.
I går bakade vi pepparkakor, det luktar jul i hela huset fortfarande. I dag blir det att kolla vad som behöver skaffas inför advent. Brukar inte plocka fram så mycket redan nu men funkar julgardinerna i nya köket så åker de nog upp. En julstjärna på fot vet jag i alla fall att vi måste köpa. Får klara oss med adventsljustakar i de andra fönstren ett tag till. En krans på dörren får det nog också bli. Hur mycket tar ni fram till advent redan?