Jag längtar till jul!!!
Jag gissar att det är vanligt att förtränga då.
Nu läääängtar jag till jul!!! (Kan ju också bero på att min pojkvän blir min sambo i november eller i december!)
Men idag har jag beställt en hel del julklappar från ellos!
Tar gärna emot tips på prisvärda nätbutiker! Det är såå smidigt när man är småbarnsmamma.
Julen är räddad!! Fick precis min semesteransökan beviljad! Så nu blir det julfirande hos min syster i småland. Längtar!
Idag ska jag ringa våran vikarie å se om hon kan tänka sig att jobba julafton.. Jag har ju två små barn, 3 å 5 å känner inte alls för att jobba julafton, juldagen å annandagen + nyårsafton...
Önska mig Lycka Till!!
Igår köpte jag alla julmagasin jag kunde hitta - 3 st! Hann inte börja bläddra i dom igår kväll, men ikväll så! Riktigt längtar
Passar på att putsa fönstren när jag ändå är hemma och vabbar! Men är det för tidigt att sätta upp julgardinerna? Kanske ska vänta tills nästa helg?
Det är massor av snö, alla julklapparna är inhandlade och ikväll blir det nog uppsättning av julgardiner!
Tänk va mysigt det hade varit att vara hemma och pyssla en dag som denna... Men det får bli ikväll! Undra om jag ska slå in julklapparna? :)