Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas
    Carolaj83 skrev 2010-09-08 06:57:22 följande:

vill ha julklapps tips
    mina barn har 3 st gudföräldrar, alla helt olika, men vill iallafall köpa likadana julklappar till dom, max 100:- var
    tips på vad?

På min mans sida är de så många vuxna att vi har lotteri och ger julklappar i ett spel... alla ger 2 klappar för 100... man vill ju att det ska vara lika så..

Jag gör burkar med sylt, inlagd fetaost el annat... ja det jag tycker är skoj att göra fint, personligt, och lika

mitt tips... 
    .?:*¨¨*:?. www.brunnegard.blogspot.com/ .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Åhh ni pratar liseberg! Det är verligen LOVELY!!

Mariohnym... bodde i Lund tidigare o har varit på tivoli därmed (såklart ) men det är inte alls i samma liga som liseberg! fint, härligt MEN inte alls samma... så har ni möjlighet att ta er norrut GÖR det...

Jag inväntar när de släpper Peter Jöbacks julkonsert jag de släppte den vid den här tiden nåt förra året och det var Magiskt!! Rekommenderas varmt!!!

Förresten... är det bara vi som "premiärat" årets årgångsglögg??  

• Hannnas
    Mariohn skrev 2010-10-19 17:06:09 följande:
    Vi ska försöka Är det glöggen med saffran? Är den god??? *hysterisk*
    Hoppas ni kommer dit, det kommer vara värt det

Jaa det är den med saffra, den är supergod!! Men det är verkligen en förutsättning att man gillar saffran för den smakar MKT saffran... jag ger den 4 av 5... maken ger den nog 5 av 5  
  • Hannnas
    Mariohn skrev 2010-10-19 17:12:15 följande:
    Mmmm. Jag vägrar glögg innan första advent. Risken finns att jag blir lite på lyset då med tanke på hur mycket jag längtar och hur många glögger jag vill testa Förra årets med chokladsmak var supergod! 
    hahahaaa ja jag måste börja jula innan advent, njuter som mest av det här som är innan så att säga... blir hellre en gång på lyset för mkt än för lite haha ja i lagom mak då såklart  
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!