Inlägg från: Polarbjörnen |Visa alla inlägg
  • Polarbjörnen

Jag längtar till jul!!!

vilken rolig tråd!!!

här ansluter sig en julälskare till!

har alltid velat vara gravid kring jul, med lite mage att mysa runt i och nu verkar det bli verklighet!!! om allt går väl blir det bebis i slutet av feb. jag hoppas jag kommer att må bra så jag kan lägga in sill, baka pepparkakor, munkar, knäck, pepparkakshus, pynta och mysa och driva karln mot vanvett med all julmusik =)

härliga uppesittarkvällar med klappinslagning, rim, julgodis och massa tända ljus. myyyyys!
    hoppas det blir en lika vit jul i år som förra året!!!

• Polarbjörnen
    Mariohn skrev 2010-08-05 16:15:25 följande:
    Haha grattis! Jag drömde också om att vara gravid på julafton men tji fick jag! Lillen kom ut i november  Min man är indoktrinerad. Till en början var han ingen julmänniska alls och ja...läs TS (det är jag som är TS) nu är han tomten själv  
    fantastiskt!!!

min är inte heller så mkt julmänniska, säger han, men hans ögon tindrar som mina när vi tänder granen för första gången! jag tror den äkta barnsliga förtjusningen kman känner smittar av sig!

jag ska testa sälja in idén om tomteskägg, han brukar alltid spara ut under höst och vinter Glad
  • Polarbjörnen
    Mad as snow skrev 2010-08-05 22:47:29 följande:
    Fan, jag börjar snart grina på allvar. Jag längtar så in i...helvete. Det gör jag alltid i början av augusti, då känner jag att det är nog med sommaren.
    hehe, fick också ett jäääätte sug igår efter att ha läst i tråden, myyyys!
  • Polarbjörnen

det är klart att tomten finns! i allra högsta grad levande i oss! jag kan inte tänka mig en jul utan tomte, det blir liksom inte jul då, det är aldrig någon som vill vara tomte, emn alltid någon som tar på sig det!

blir fortfarande lika uppspelt när det knackar på dörren Flört

• Polarbjörnen

åh! tomteskum!! ett av julens (många) absoluta måsten! mmm...

• Polarbjörnen

hej hopp på er alla,

var länge sedan jag skrev här men bara MÅSTE  tipsa om www.sears.com . ni som varit i USA och shoppat där vet kanske att de har ett fantastiskt utbud av billiga ursöta barnkläder OCH  de har tusentals julartiklar! varav det mesta går att beställa till Sverige, så surfa runt och njut! 

om jag visste att det var en tjej i magen hade det itne funnit någon hejd tror jag, deras klänningar är nåt helt annat än det man hittar i Sverige!

• Polarbjörnen

det är givetvis lite olika, men räkna med 200-300 kr, så det lönar sig ju att köpa lite mer när man väl är igång, gå ihop ett gäng och beställ och dela frakten!

jag brukar tänka att det kostar mig minst 100 kr varje gång jag åker till stan för att handla, så på 2-3 turer har jag sparat in frakten =)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!