Jag längtar till jul!!!
jag har läst halva tråden och jag längtar efter julen jag med men längtar inte efter plasket men julen snön baka. det luktar så gott i hela huset när man bakar pepparkakor och lussekatter hel underbart Men måste tillägga att jag även älskar sommaren värmen att få bada ja allt förutom små krypen.
min dotter är nästan ett år den här julen hon fyller i januari så de ska bli så mysigt förra julen va ja höggravid och orkade inte göra nått. men i år ska ja pynta och köpa gran och allt som hör julen till ja kanske försöker mig på att bygga pepparkakshus oxå hehe det har jag aldrig gjort. har bara sett min syster försöka bygga och sen blir hon sur för att de inte går som hon vill så får pappa ta över hehe. kanske ska göra som ts och bjuda hit vänner och familj på glögg och lussekatter när det närmar sig :D
mmm mysigt..
för oss brukar de bli två julafton för vi firar hos min familj och sen hos min sambos familj. men i år funderar jag nästan på att bjuda hit min familj (vi bor ej i samma stad) och baka och ha de mysigt. får hoppas att syster min orkar då hon ska få barn snart får se till så nån e tomte i år oxå :)