Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
jag ska försöka gå och lägga mig nu men kollar in här imorgonbitti och kollar vad och var ni och vilken tid ni bestämt.
jag ska försöka gå och lägga mig nu men kollar in här imorgonbitti och kollar vad och var ni och vilken tid ni bestämt.
Tusen tack för i dag brudar!
Tack Sophia
Rackarnsmamma, alltid roligt med nån ny som kikar in, kom med och fika nån gång om du vill.
Som sagt de flesta kom i mars någon i feb och någon i april och vi alla bor i sthlm.
Jag prata med mannen om vagnen och skulle försöka övertala han då tyckte han han vi skulle köpa vagnpaketet de har till bra pris på babyproffsen i stället då han ville ha en orange el grön, så jag ska få min vagn, eller få och få men JIPPII!!!! Det är en chicco lit way jag pratar om.
Har sovit bra i natt och mår lite bättre tack vare det, skönt.
Karin, tänker på er, så sjukt trist!
jag kan fika nästa vecka!
känner igen det där med extra gnällig och kinkig bebis, verkar vara en trend.
Miah, va härligt med massa shopping, du har ju mer pengar över till shopping när du inte kan dricka, nice!
Jag fikar med er imorgon, ja skrapan hade riktigt nicea stolar :) Men annars funkar waynes oxå.
Saknar er massor och det känns så konstigt nu när många är på resandefot och man bara träffar några men vi får ta igen det i höst, kommer verkligen behöva hänga med er massor i höst, öppnis flera dagar i veckan :)
dyker oxå upp vid skrapan imorgon, roligt!!!!!!!!!!
Ami, en kram till dig!
tack för i dag tjejer!!! Mår man piss så är ni bästa medicinen, ni får mig alltid på bättre humör. Kram