Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Yaay Välkommen hem! Du har varit saknad!! Vem ska man annars spontanfika och shoppa med i veckorna
Yaay Välkommen hem! Du har varit saknad!! Vem ska man annars spontanfika och shoppa med i veckorna
Söndag Helena, då skulle jag gärna försriva lite tid utanför hemmet...
Låter kanoners Helena!
Synd Helena, men vi ses på tisdag iaf!
Hua, bara 24tim kvar nu innan mannen kommer hem igen. Hoppas på något svalare väder imorgon och att jag kan komma på något bra att fördriva dage med!
Tror Josefina är den som har koll.
Fina- SYND!
ni andra, trekanten om bra väder, annars gträff i gallerian?
Åhh jag hade gärna gått på Öppnis med er, men hinner knappt dit innan jag måste åka igen
Får hålla mig till Blackan som har på tisdagar mellan 9-16
Hua vilken dag jag haft. S började dagen med att bli hysteriskt arg när jag skulle lämna henne imorse. Kommer hem tillslut och inser att humöret smittat av sig på Helga, hon har gråtit och hängt i mig heela dagen. Går för att hämta S.. H gråter hela vägen till dagis för att hon inte vill vara i vagnen, somnar dock precis när jag kliver in där. S glor surt på mig när jag kommer. Vi leker en stund i parken och sen kommer BIGASS utbrottet och jag spänner fast henne och går hem. Hon lirkar sig ur selen i vagnen och trillar i backen på vägen hem, hon är så arg att hon knappt märker det utan skriker konstant i ca 1tim. Ringer E som kommer hem. Då har hon slutat och ligger o vilar på soffan..... SHIT idag ville jag verkligen bara dra iväg och lämna allt till E....
Yes jag behöver en fika imorgon!!
Hua helga föll nyss ur våran säng!... gäller att hålla koll på hennes status nu... Men jag kommer till er iaf vill inte sitta hemma och fundera
Kräftskiva, vi pratade lite om det igår på fikat. Droppar några förslag på datum, vi kan vara här hemma om ni vill!
Fre 27/8: Ida
Lör 28/8: Ida
Fre 3/9: Ida
Lör 4/9: Ida
Vinter: Jag kan inte följa med på SatsBaby, för kickan drar direkt jag lägger ner henne så jag tror inte jag skulle få så mycket träningstid. Kryper fort också så det gäller att snabbt vara på henne om hon inte ska klättra på alla andra bebisar..
Någon som har lust med spontanfika imorgon? Liljeholmen, skrapan?