Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

elzilen skrev 2010-07-07 10:33:38 följande:
    Fika trekanten, liljeholmen (under kastanjen)

Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia, miah, helena
    jag kommer, har styrt upp med N att han åker och handlar och så lite på dagen så vi kan fika och sen får jag gitta hem och bada lite med han.
    Ska bli mkt trevligt att ses
  • HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-07 22:09:01 följande:
    Tack för fina ord idag tjejer Glad jag vet ju att han beter sig som en idiot, men idag blev det extra uppenbart.

Något som dock är spännande är att jag är utbjuden på dejt i helgen!!! Först 30-årsdagsutgång på lördag kväll med mina bästa vänner, sedan dejt på söndag! Ska verkligen inte ta ut ngt i förskott, men han verkar bra och har noll issues med att jag har en sån liten dotter Glad Ser verkligen fram emot denna helg.
    jippii!! Va spännade med dejt!!! Roligt roligt! Vi vill självklart veta allt senFlört
  • HelenaOlivia

Tack för annu en toppen dag med er! W är helt slut efter att pratat sönder er :)
    Nu starta jag en tråd om vändbar resevagn får se om jag får något tips, hihi
    Ska kika in på tradera nu, haha

• HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-08 20:28:52 följande:
    Kul att vi sprang på er idag! Min mamma tyckte ni verkade vara ett sånt fint  ocg glatt gäng:) Just nu avrundar jag min födelsedag med musslor och vitt vin *mums* I kväll nattade min mamma J. Vilken lyx att ngn annan gjorde det, herregud Glad
    ja det va jätte trevligt och få träffa din familj!
    Jag tänkte oxå på vilken bra mamma du har som va så fin med din bror och hans tjej.
    Musslor, mums!
    Härligt att du får lite avlastning :)
  • HelenaOlivia
    Queenofice skrev 2010-07-08 21:27:59 följande:
    Är så sur! Har blivit ändrade planer här hemma så vi kan inte komma i morgon till grillningen.
    Ida har skickat PM på FB.
    Har ju längtat att få träffa er igen. Hoppas på fler chanser!
    va tråkigt! Men som sagt vi kommer förhoppningsvis aldrig sluta ses
  • HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-07-09 21:38:01 följande:
    Hej mina älsklingar! Nu är jag hemma. Men ni är alla hos Ida och grillar ser jag! Har saknat er iaf... Loppan var ju sjuk i förra veckan och denna har vi varit i Skåne. Jag har skrivit ett långt inlägg i andra tråden men tänkte mest säga hej i denna. Kram!
    Välkommen hem!!!! Vi har saknat dig!!! kram
  • HelenaOlivia

Måste oxå tillägga att W inte bajsat sen i söndags men nu i dag har vi bajsdag, så skönt då vi börjat med lite mat och vill inte att han ska sprängas :)

Tusen tack för i går!!! Ni har mkt trevliga killar/men allihopa och Niklas tycker massor om er oxå

• HelenaOlivia
    Lovi skrev 2010-07-12 07:41:52 följande:
    Vilekn helg det har varit, först namngivning sedan 30-årsfest + utgång och sedan dejt i går. :) Massor av fina vänner hjälpte till med mat och bak så det blev superlyckat. Vi var ca 35 st både vänner och familj. Har också varit gld värt att ha haft mamma+ bror här i nästan en vecka. så himla lyxig att inte behöva lägga J själv varje kväll, kunna ta långa duschar, äta i lugn och ro etc. Nu är jag full av energi (minus all värme förståss).
    va härligt och höra! Det va/är du värd!
  • HelenaOlivia
    Sophia84 skrev 2010-07-13 08:59:28 följande:
    Hoppar idag tjejor. Fira Malin ordentligt nu. Själv ska jag soooooooova då jag är dödstrött.
    Gråter sovgott
  • HelenaOlivia
    Hjärta till er alla

Nu ligger Winston naken på skötbädden vid altandörren och sover, skönt!

Appråpå ingenting, han bet mig jätte hårt i bröstet i går, chockad blev jag och ont gjorde det och då har inte tänderna kommit än.
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!