Inlägg från: Queenofice |Visa alla inlägg
  • Queenofice

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Måndag: Helena, Ida

Tisdag:
    Helena, Veronika, Ida

Onsdag:

Torsdag: 
    Ida

Fredag:
    Veronika, Ida

Glömde ju bort att de är babymassage på torsdag så jag tar bort mig därifrån :)
  • Queenofice

Duktiga era barn är å så stora dem blir :)

Nu mera är man under 100 sträcket å är så grymt skönt :) Lillpruppen ska inte iväg på kontroll ännu så vi väntar med spänning här hemma. :)

• Queenofice

Molly
    Jag såg bollen idag på Toy's r us och även BR har den och tror dem var billigare också på den

• Queenofice

Har en sån påse liggandes här hemma utifall när de händer. Vi var osäkra ett tag ibörjan om hon hade fått uvi så vi fick två påsare, men de var skitsvårt att få på den tycker jag, men väldigt smidigt. :)

• Queenofice

Stollan
    Okunskap tror jag på akuten om de inte var på någon barnakut ni var vill säga då tycker jag de är väldigt märkligt att ni inte fick någon.

• Queenofice

hahahaha är man beroende eller vad om man sitter och irriterar sig över att inte facebook funkar :p

• Queenofice

Syskon hjälp! :p
    Vad ger ni till dem större barnen till mellis? De är lite trixigt att få de flyta med lillskuttan och mosters tjej som är för övrigt 2 år. Visserligen är de första dagen som vi är helt själva. Vad hittar ni på på dagarna? I dag hade jag tänkt lekparken så vi får se. Även lite fruktstund och sång då mostertjej tycker mycket om sång :)

• Queenofice

Nu känner vi oss 100% friska här hemma och hänger gärna på fikan nästa vecka! :) om de blir någon :p

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!