Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
nice! kl.11 it is!
nice! kl.11 it is!
Vi prata nu på kvällenspromenaden just om hur jäklans bra jag har det och haft det som har er här. Tror att jag är en lugnare och tryggare mamma pga er då era råd och de ni själva delat med er av har hjälpt mig massor!!
Vi var hos några kompisar idag och de att W är så lugn och så säger många och jag tänker, jasså! För alla era bebisar är ju ungefär som W så tycker han e normal eller vad man ska säga men jag gissar att våra barn e lugna och trygga då vi är det och vi är det (eller jag är det) mkt pga er.
Tack för att ni finns helt enkelt!
Jag ska nog åka till Fridhemsplan imorgon då jag behöver byta min bh då kupan känns för liten så får hoppa IKEA med er bästa bästa
Stackars lilla Lukas! Skönt att det är svalare ute idag så han inte kokar bort.
Ida jag ska kolla med mannen hur det ser ut på fredag.
Nu har jag handlat hem banangröt och lite majspure så nu jäklar ska barnet matas, hihi
Jag längtar så tills han bara äter annat så jag kan sova och bara få släppa lite och slappna av. Känner att jag igen inte mår så bra men jag tror mkt är sömnen eller jag menar sömnbristen.
Var idag på mitt jobb och bosta lite bra energi. Jag vill följa med en stund på torsdag ialf, ska kolla med mannen om han tycker det är ok.
Niklas blev mkt besiken över att bli lurad på en grillning med er på fredag ;)
Molly, ja sömn är verkligen viktigt, det märks nu. Jag känner ofta som en surfitta och bara är grinig och irriterad, tyvärr.
Winston hade gått upp till 7kg och 65cm lång, härligt!!
När vi kom dit fråga en annan bvc-sköterska om det va Edith som va där och vi sa nej vi ska träffa annika nu 10.30, jaha säger hon för annika är ledig, jag tar då fram lappen och visar att titta hon har ju skrivit här den 7:e. Ser då att hon skrivit fredag 9/7 kl.10.30, hahahahahaha snacka om att jag bara söat in på på 7:an, hahaha
Skönt nog fick vi träffa denna sköterska ist. Och hon sa åt oss att ha han mer på mage pga hans huvudform, den andra har ju inte brytt sig om det så bra att gå till en annan.
W kissade oxå fint på bordet där, Niklas hade honom och stå och jag sa snart kissar han på dig då vände Niklas bort han från sig själv och då kissade han, hehe