-
Dom öppnar 11 tror jag, brukar(de) vara kö från 10.30 vissa dagar. Men det var ju för fem år sedan på Zackarias tid.HelenaOlivia skrev 2010-08-23 18:01:14 följande:när öppnar dom?
-
-
Det är sant, det är verkligen lite från dag till dag. Nu har det varit "löning" (barnbidrag) dessutom, då är det många som väljer andra alternativ än gratis!Alfalfafrö skrev 2010-08-23 18:27:22 följande:jag var där en vardag vid 11 förra året och då var det nästan folktomt, vet att helgerna brukar man inte komma in... kan hända att det är mycket nu med.
Ska vi ta något annat ställe eller ska vi chansa? -
Miah: Jag skulle valt tvåan eller trean, ettan ser lite "glitter" ut (glitter som i affären med samma namn). Alltså inte som en riktigt ring utan fejk, billig. Men det kanske är bilden?
-
mmh.. tvåan är den jag gillar mest också, men trean är väldigt fin den med. Skulle dock inte vilja ha en ring som står ut för mycket från fingret av praktiska skäl. Men det är ju en smaksak. =)
-
Snacka om att det är skillnad mellan ungarna! Zacke är en pojk och Em en tjej. Zacke var trög motorisk och Emeline rörlig. Zacke sov aldrig, Emeline gillar att sova. Zacke skrattade bara man tittade på honom, Emeline är svårflirtad.. and the list goes on..
Zackarias 6 månader, framåtlutad och ramlar om han inte håller i sig
Emeline nääästan 6 månader, sitter käpprak och kan använda händerna till att leka samtidigt
-
Jag har fullt upp denna vecka, i princip, kan kaaanske följa med på torsdag om det blir något?
Igår testade vi välling för första gången, gick som en dans. Hon slurpade i sig lätt och utan problem och somnade sedan som en stock. Känns to good to be true. Zackarias fick jag truga med i flera veckor innan han accepterade vällingen. Natten till ära bjöd dessutom på en tandsprickning. Går inte tiden lite för fort nu? 3½ månad kvar och sedan börjar jag jobba. Iiihk!
I dag ska jag på möte med chefen för att prata om min framtid på jobbet. Wish me luck! -
Åh, det vore jätteroligt om ni ville dra en repa i sollentuna C på torsdag! Fundera på saken.
Mötet med chefen gick toppen! Blev erbjuden en ny tjänst.. får berätta mer när vi ses. Nu måste jag dock börja läsa in mig på kommande uppdrag så nu ska jag börja "plugga" här hemma. Ska bli roligt! -
Jippie!!!! =)
Jag tar nog en promis dit efter att jag lämnat zack the man på förskolan. Är på plats runt 10 och strosar butiker om någon morgonpigg själ vill komma tidigare. Just give me a call när ni är på plats. 0704533801 -
Nej fan, kom på att jag måste lämna honom 10 i morgon. Jag är på plats 11!JooCee skrev 2010-09-08 11:05:10 följande:Jippie!!!! =)
Jag tar nog en promis dit efter att jag lämnat zack the man på förskolan. Är på plats runt 10 och strosar butiker om någon morgonpigg själ vill komma tidigare. Just give me a call när ni är på plats. 0704533801