Inlägg från: FrökenX |Visa alla inlägg
  • FrökenX

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Jag och Helena kommer vid 11:40 ca. Vi cs då!

Vinter: Bara att slå en signal!

1:up: Det är egentligen ganska galet om jag tänker efter. Trött, lagomt illamående och ilsk som bara 17. Inte samma tålamod m Emma som jag brukar ha. Dock börjar jag vänja mig vid tanken och ser fram emot denna bebisresa. Känns även skönt att veta att det "är gjort" sedan, dvs att vi har våra två kiddon och att jag sen kan ägna mig åt att träna tillbaka min gamla kropp och andra nojjighter och dumheter.

• FrökenX
    Lovi skrev 2010-07-20 23:16:00 följande:
    Jag kan inte i morgon, en gammal vän jag inte träffat på länge har dykt upp. Men om någon orkar repris på torsdag så hänger jag mer än gärna med. Nu finns det mycket fint och bra dejtskvaller GladHjärta
    Jag kan fika imorgon!!! Härligt med dejtskvaller
  • FrökenX
    Alfalfafrö skrev 2010-07-22 14:15:30 följande:
    Hälsning från Umeå!

Jag saknar er! Vem ska jag gnälla av mig till när min karl gör saker som inte faller mig i smaken Grymt fika sugen också! Jag ska klara mig utan fikor fram tills 9aug då vi kommer hem igen... suck så länge

Helga sover 11-12 tim i sträck på nätterna sedan vi började med gröt på kvällen. Jag är utvilad och lycklig!! Båda barnen vaknar nu mellan 8-9 på morgonen! Luncherna går sådär, potatis är kanske inte en favorit och det mesta åker ut igen. ska kanske testa något annat..

Hoppas allt är bra med er!

KRAM till dig Helena som verkade ha lite tufft, ha en skön semester! <3
    Åh Alfa, du är saknad!!! Har riktigt trist här hemma nu. Bara en fika denna vecka Men imorgon är sista dagen sen har J äntligen semester!!

Skönt att H sover så länge. Emma har börjat med att vakna vid 7-8 och inte vilja somna om. Då är jag TRÖTT!!!
  • FrökenX

Åh, Ezilén, synd att jag missar dig precis!

Imorgon drar vi iväg till Korea. Tydligen är det shoppingfestival när vi är där + att krw (koreanska won) är extra låg i år. Me like a lot!!!

Emma är kinkikgare än någonsin idag. Inget är bra, bara bra bära bära. Yey, för jag har inget annat för mig idag än att bära och vyssa......Inget alls som måste göras.....

• FrökenX

Hej på er!

Här kommer några rader från ett otroligt obarnvänligt Seuol. Vi njuter av att vara här men tycker att det är jobbigt att konka sulkyn upp och ner i trappor dagarna i ända. Än så länge har det inte blivit så mkt shopping men ska iväg ut nästa vecka utan kiddo och karl Maten är inte vad jag hoppats på heller. Sist åt jag som en galning och njöt för fulla muggar av bulgogi, calbi och annat smarrigt och var ruskigt ogravid. Nu petar jag mest i maten och längtar hem till min fruktkräm och mina singoalla citronkex. Magen är stor som en boll tycker jag och det är svårt att dölja när man inte har så mycket kläder på mig.

Emma sover som en björn om vintern och äter som en häst. Tur jag tog med 3 stora förpackningar med pulver Hade inte alls räknat med att hon skulle bli hungrigare av värmen.

Hoppas ni har det bra alla där hemma!!

Lovi: Ja se till att skydda dig, det kan gå snabbt annars

• FrökenX

Hej på er! Är tillbaka i storstan och efter ca 15 timmars sömn är jag människa igen. Ska försöka gå tillbaka och läsa ikapp allt jag missat Miss ya all

• FrökenX

Jag kommer nog oxå imorgon beroende på dagsformen (som numera inte är den bästa).

• FrökenX
    Alfalfafrö skrev 2010-08-19 12:45:50 följande:
    Vinter: Jag kan inte följa med på SatsBaby, för kickan drar direkt jag lägger ner henne så jag tror inte jag skulle få så mycket träningstid. Kryper fort också så det gäller att snabbt vara på henne om hon inte ska klättra på alla andra bebisar..

Någon som har lust med spontanfika imorgon? Liljeholmen, skrapan?
    Jag fikar gärna!! Jag behöver komma ut m lilla odjuret!

Vinter: Följer gärna med å tränar (men har eget kort) då det är trevligt med träningsällskap och förmodligen lagom träning för mig som är lite extra sliten
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!