Inlägg från: Queenofice |Visa alla inlägg
  • Queenofice

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

För mig är det vilket som med fikan :)

• Queenofice

Ami
    Känner igen de där med kommentarerna och lider med dig även om dem menar på något gott.

Dem flesta av er har mitt nummer om de skulle bli ändringar på vart vi ska fika i morgon.
    Vet ni om de finns någon Cubus i närheten?

• Queenofice

Tack själv tjejer för idag :) Längtar tills jag kommer hem igen. Fast dopet ska bli spännande också :)

• Queenofice
    Lovi skrev 2010-07-28 08:18:59 följande:
    Ja vi måste ses nästa vecka också innan man själv sticker iväg. Sedan får vi hålla terminsstart när alla är tillbaka i Sthlm Flört

Själv är jag alldeles ypperligt glad över trevligt frukostsällskap och en liten dotter som fullkomligen älskar att prata med detta frukostssällskap Hjärta
    Vad roligt :) Låter mycket spännande :)
  • Queenofice
    elzilen skrev 2010-07-30 16:00:34 följande:
    tänk vad en amningshjärna kan vara rollig ibland, har tyckt att vagnen har blivit otroligt jobbig att köra,men tänkt att det blir den väl när Lukas växer. Oj så fel jag hade :o) det var ju luften i däcken som har blivit mindre, så tog mig till macken och pumpade däcken, oj vad den rullar bra nu, tänk vad 2 bar kan göra. Nästa gång vagnen blir seg ska jag ta mig till en mack på en gång :o)
    De där känner jag igen :) Visserligen kör jag rullstolar och jäklar vilken skillnad de blir när dem får lite luft i däcken :p
  • Queenofice

Vinter
    öppnis hemma öppnar den 16 aug så jag kan tänka mig att dem flesta öppnar runt då.

• Queenofice

JooCee finns det någon parkering i närheten som är gratis? Vad kostar de att stå i parkeringshuset efter 2 tim?

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!