Inlägg från: LillaStollan |Visa alla inlägg
  • LillaStollan

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Första urinprovet tydde  tydligen på det. De tog bara en sticka. Provsvaren på odlingen kommer imorgon. Hoppas hon slipper antibiotikan för jag har aldrig sett någon kräkas så förut

• LillaStollan

Läkaren ringde och det var ingen uvi. Vi slipper antibiotikan! Det gör mig lite sur bara att vi köpte medicin för 200 spänn och den enda dosen och fick och ska ha spydde hon upp

Lilla Winston då! Skönt att han är bättre. Undrar när vi får se tänder här. Har dålig koll på när de brukar dyka upp. A var 6 månader ganska precis har jag för mig.

• LillaStollan

Linda- Mmm... det är obehagligt. Jag var mörkrädd tidigare men nu är det ännu värre. De tog inte så mycket men det är ändå grejer som är värda 35 000 när vi räknade på det.

• LillaStollan

Ami- Lchf, hur funkar det egentligen? Jag får det inte att gå ihop att man skulle bli fet av jordgubbar och frukt. Fast samtidigt hör jag om många som lyckas gå ner i vikt.

Helena- Det är klart du ska passa dig för att klä honom i lila! Han kan ju bli BÖG!

• LillaStollan

JooCee- Jo, det vet jag men samtidigt så anser jag att man måste ta hänsyn till näringsvärdet i det man stoppar i sig också. Jag är ju ingen medicinsk expert men för mig verkar det logiskt.

• LillaStollan

det visste jag däremot inte. Att man "får" käka grönsaker. då blir det lite mer begripligt för mig. Tackar!

• LillaStollan

alfa- jag tror vi ska vara hemma också

• LillaStollan

Måndag:

Tisdag: Stollan

Onsdag:

Torsdag: Stollan

Fredag: Stollan

• LillaStollan
    V.32 Fika

Tis:
    Karin 
    Ons:
    Veronika
    Tors:
    Veronika, Karin
    Fre: Veronika, Karin
  • LillaStollan

Får nog banga fikat den här veckan.

Kräftskiva är jag på

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!