Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
En annan gång, Alfa!
En annan gång, Alfa!
Jag hade valt tvåan, för jag tycker om dess klassiska alliansringsstuk.
---
Apropå ringar - vet ni om "guldkvaliteten" per karat förändrats genom åren? Jag har lite "byrålådsguld" som jag inte använder och funderar på att antingen sälja eller spara för att låta gjuta om till ett smycke jag faktiskt VILL ha.
Trist Ami, men kul! Det blir lättare att träffa dig nu. :)
Idde slutade snora idag och kan med största säkerhet hänga med på någon fika i veckan, förutsatt att jag inte också åker dit på förkylningen.
Jag ska till MVC i Sumpan i morgon. Ska ni fika där så hänger jag gärna på.
Lycka till, Joo!
Själv har jag börjat repetera inför en förväntad kursstart i januari. Försöker väcka hjärnan, liksom. Om det nu går..
Jag röstar också för sumpan. ^^
Alla, som det ser ut nu.
Om lilla Ylet kan tänka sig att skruva ner hysterin ett par snäpp (och det inte börjar tokregna) så ska hon och jag till Tornparken i Sundbyberg idag, vid 11-snåret. Misstänker att hon kan distraheras en smula av andra barn och jag behöver komma uuut!
Ungar är ju infektionskänsliga runt halvåret, så jag kan tänka mig att de kan ha feber "i alla fall". Å andra sidan är det energikrävande att få tänder, och all sådan kroppsaktivitet kan absolut leda till en lätt temperaturhöjning. Har man nära 40 grader är det väl iofs troligare att det är något annat än just tänderna som ligger bakom..
Jamen, de skiter ju så det väller över alla kanter ibland.. inte konstigt en bakterie hamnar lite fel då. Nu lär det ju iaf stå klart för de flesta vad mödomshinnan fyller för funktion. :)
Bra idé. Om inte annat lär det funka när hon är 14.
Hon kryper nu, för övrigt. Förflyttar sig i sidled när hon dragit sig upp till stående. Sover? BAH! Minus fem timmar i natt.
Grattis, Miah!