Inlägg från: Sophia84 |Visa alla inlägg
  • Sophia84

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Fikar gärna imorgon, några som är på???

• Sophia84

Slussen ses vi i kl 11 så alla som ska med vet det.

• Sophia84

Helena- Styrkekramar till dig.

Och detta med vikten. Ammar helt, men kan inte påstå att det hjälpt mig ett jota med vikten har fortfarande närmare 10kg till startvikt. Men hoppas de ska trilla av snart. Är ju ute och springer nu i alla fall. Sen äter jag väl kanske inte nyttigast i världen, men det gjorde jag inte innan heller. Äter inte mkt skräpmat, men dock kan det slinka ner ngt sött i magen både en och tre gånger i veckan haha

• Sophia84

Imorgon drar vi... Kommer sakna er så sjukt mkt, saknar er redan och har ju inte ens åkt än. Men jag är nog tillbaks om 2 v om inte lite tidigare, vi får se...
    Kram på er alla..

Hasta la vista!!!

• Sophia84

Hooooneeeeeeeeeeys I´m homeeeeeeeeeeeeeeee!!!! =)

• Sophia84

Hade gärna kommit, men hade lite att stå i... Tvätta och hämta bilder, bla en förstoring som  vi gjort på L i svart vitt, skiiiiiiiit bra vart det, super nöjd. Min fina lilla kille alltså =) Har saknat er. Rodde har semester i 3 veckor till, men smyger nog ifrån han för en fika snart tror jag om han inte blir för ledsen ;)

• Sophia84

På tal om ekonomi och pengar har jag en liten rolig historia att berätta somm inträffade för typ 1 år sen med en konversation med en bekants dotter som berättat att hon vart och hjälpt sin mamma på jobbet.

Jag- Vad duktig du är som hjälper mamma. Vad ska du jobba med när du blir stor?

Hon- Jag ska inte jobba. Jag tycker det verkar så jobbigt.

Jag- Men hur ska du få pengar så du kan köpa mat, betala räkningar och dylikt???

Hon- Det går jag och hämtar ut i dom där blå sakerna.

Hon menade bankomaten. Härligt hur bekymmersfria barn är. Och vad härligt det vore om de där blå bara spottade ut pengar så fort man behövde de.. Hahahhahaa

• Sophia84

Winken =(
    Hoppas det onda går bort snaaaaaart snaaaaaaaaart... <3<3

• Sophia84

Hej Miah! Välkommen hem!!! Du och Emma har vart saknade! <3<3<3

• Sophia84

Hej allihopa. Saknar er en massa kan jag säga!!! Men har det även underbart med mina 2 grabbar =) Rodde har semester denna vecka med, men sen är det slut och han ska back to work.. Hoppas ni har haft det trevligt på fikorna men saknat mig liiiiiiiite ;) Snart e jag back. Får se om jag kanske kommer och fikar med er imorgon. Min svägerska är här från spanien också, men hon och hennes man ska åka på kryssning imorgon så då kan jag passa på och träffa er. Beror lite på hur jag känner mig, behöver väl egentligen bara vara hemma och ta det lugnt och fixa och dona. Vi har ju flängt runt som bara den haha fast det har vart super skojj!!

Kramar från mig och lille léon som inte är så lite längre. Han fick sin andra vaccinering idag samt vägdes och mättes. 7 850g tung och 68,5!!!!! Lång haha min lååånga kille =)

• Sophia84

Åhh saknar er så in i nooooooooordens nu. lovi-jag vill ju veta allt om han du nu går på moln för =) Så himla roligt. Vad glad man blir av att se/höra hur glad en vän är, för ja jag anser er att vara mina vänner goingar!!

• Sophia84

GRAAATTTTIS Helena!! Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad skönbt :) Gröndal är underbart!!

• Sophia84

Torsdag Sollentuna C, det bestämmer vi tycker jag. Måste träffa er nu, var ett tag sen. Men jag har haft fullt upp. Ute på vift var dag. Imorgon prov tränar jag för duvbos damlag. Får se hur det går =) Ska bli skit kul!!!

• Sophia84

Jag hoppar fikat idag, är helt slut sen igår haha, hade gärna kommit, men vill inte utsätta Ami för ngn smittorisk då min knodd fortf har lite hosta tror iof inte att den smittar är ytterst lite kvar nu, men för attvara på den säkra sidan hoppar jag idag.

åhhh vill verkligen träffa er snart, kanske kan ta en träff snart igen, kanske i mina krokar, sundbyberg ;:0)

• Sophia84

All kärlek och kramar till Emma och hoppas att hon känner sig bättre och snart återställd. Kramar

• Sophia84

MIah- Åhhhhhhhhhhh grattis vad mysigt. Skönt att allt var bra =)

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!