• JooCee

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Hej vänner!

Nästa vecka vill jag i väg på träff!! Någon som kan? Då börjar mannen jobba igen och storkillen ska ha semester med sin fader en vecka. Alltså finns inga hinder!  Har nästan längtat lite efter att rutiner och vardag igen. Är så nyfiken på vad som har hänt i era liv på senaste, har ju knappt hunnit vara inne här ens en gång så det känns som att jag är heeeelt off.

Emeline har dock åkt på en öroninflammation.. hmmm.. stackars lilla fyramånders får nu äta apäcklig medicin. Skulle inte förvåna mig om jag fått ytterligare ett öronbarn? Time will tell, och denna gång är jag ju i så fall både förberedd och mer kunnig i ämnet. Men nästa vecka borde hon vara fit 4 fight igen.

Kram på er finingar <3

• JooCee
    FIKA v.31
    mån: eva-lena,
    tis: eva-lena, joocee
    ons: eva-lena,
    tors:
    fre:
  • JooCee
    Alfalfafrö skrev 2010-07-29 23:40:19 följande:
    Jag måste också skaffa något nytt prevmedel... funkar inte alls med cerazette... Kör kondom nu, mindre kul tycker jag..

Inser nu att min mens blir bara värre och värre för varje barn, jag kommer behöva sjukskriva mig tre dagar när jag har mens, det bara forsar ur mig... verkligen sjukt! Undra om man kan lösa det på något sätt, vill verkligen inte ha det så.. Kan inte leva normalt! Ursäkta mina detaljer men jag har nu de senste menserna haft så jag rest mig och jag känner hur det rinner ner för låren..inget hjälper! jätte jobbigt, vågar inte gå ut!
    Jag har det likadant! Blir totalt slut av det, får migrän och blir deppig. Det verkligen sprutar, i flera dagar, är inne på min fjärde dag av intensivt blödande nu. Crazy!
  • JooCee
    elzilen skrev 2010-08-01 13:39:30 följande:
    FIKALISTA
    mån: eva-lena, (angelica 87)
    tis: eva-lena, joocee, Helena, Lovi, Ami
    ons: eva-lena, Lovi
    tors: 
    fre:

flyttar fram fikalistan, ser ut som att det blir en fika på tisdag, någon mer som vill med. Vart ska vi ta denna underbara fikan???
    Helst utanför tullarna!
  • JooCee
    Ami G skrev 2010-08-01 18:01:54 följande:
    GAAH! 

(nä. det funkar fint. jag behöver se mig om, thats fo sho.) Glad

Vinter: jag håller med! är så sjukt trött på att vara on the road - alla kläder är smutsiga och jag gitter inte handtvätta små bodys EN gång till. jag gör det bara inte. vi åker hem imorgon: HALLELUJA! tvättmaskin! badkar! diskmaskin (åh herregud. är typ redo att dö för en diskmaskin efter 4 veckor utan, med tre måltider/dag för ca 10pers...)

Vi åker förbi Ullared imorgon på vägen hem (min kille älskar att hamstra och höll på att dö prischockdöden förra året när vi var där för första gången. kan säga att vi mer eller mindre aldrig kommer behöva köpa gladpack eller folie någonsin i våra liv efter hans totala rensning av just dessa livsnödvändiga (?) produkter) - är det någon av er som vill att vi köper ngt åt er så hojta till! 
    Haha! Det behöver inte vara långt utanför tullarna men gärna så att man kan ta bilen.. latmask som man är..

Jag skulle också vilja ta mig till Ullared någon gång, verkar vara en upplevelse.
  • JooCee

Eva-Lena, håller du inte med om att det är något som gör att jag tycker våra pojkar påminner om varandra? Här är Zackarias 5månader.
  • JooCee
    elzilen skrev 2010-08-01 20:28:56 följande:
    herregud ja, visade bilden för K. Han var tvungen att kolla lite extra hihi...

Lukas 5.5 månader

Sötpojkarna! =)
  • JooCee

Jag kan absolut dyka upp vid 11 i Liljeholmen men undrar lite om det inte är dags för en dejt i Sollentuna C snart? Jag har riktigt dåligt med cash efter semestern och det vore skönt att ha möjlighet att sitta inomhus någonstans där det är gratis - som det är där. Då kan man ju ta med lunch eller köpa fika på typ Ica..

• JooCee
    Queenofice skrev 2010-08-02 18:47:38 följande:
    JooCee finns det någon parkering i närheten som är gratis? Vad kostar de att stå i parkeringshuset efter 2 tim?
    Ingen aning faktiskt, brukar inte hänga där.
  • JooCee
    Ami G skrev 2010-08-03 18:59:50 följande:
    tack för idag, det var jättetrevligt. kul att lära känna er lite mer för varje gång!
    Det var supertrevligt att träffa er alla igår, lite extra kul att få möjlighet att träffa dig också!
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!