Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Ida: GAHHHH! Förstår helt och fullt din frusteration över att vara ensam med barnen hela tiden! Att ha "hell hour" i felra timmar varje dag är inte direkt avslappnade och bra för humöret. Och grymt uttråkande. jag har panik redan nu inför nästa vecka när jag ska vara ensam med barnen. maken börjar jobba och Melvins dagisavdelning är stängd så han får vara hemma med mig. Håller mentalt på att stålsätta mig inför att typ bosätta mig i en lekpark nästa vecka. Förslag på aktiviteter som kan vara roliga för oss alla 3?
Ekonomi hmm... Nu tillhör jag den skara som har en helt OK ekonomi. Även om vi just nu sitter och planerarar för att vi ska skuldsätta oss lite mer i och med att vi ska renovera kök och vardagsrum. jag avundas er inte som har det knapert när en går på f-kassa. Men barn är värt det! Så är det bara. Och det är ju inte så att man får två heltidslöner (om man nu väljer eller kan jobba heltid) när föräldarledigheten är slut. För då börjar vabbandet. Alltid lika spännande när man inte riktigt vet hur mycket pengar man kommer att ha att röra sig med nästa månadad.