Inlägg från: Mollywood |Visa alla inlägg
  • Mollywood

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Lovi - Vi kan ju höras nästa vecka om de inte hört av sig så kan vi fundera på en överlämningsplan :) Hur långa pass sover hon nu? Jag har inte testat att låta Kate sova på rygg på länge, men nu sover hon ofta från nattning till 4-5 och sen till 8-9. Möjligt att en massa napploppande skulle göra att hon sov längre än till 4-5, men jag tycker åtta timmar utan mat får duga för henne just nu :-P

• Mollywood

Helena - Åh, vad härligt! Det var du verkligen värd!
    Jag är verkligen klädshopparsugen... tycker bara jag har så trista kläder, känner mig inte alls snygg, attraktiv eller somrig som jag skulle vilja :P Mina svärföräldrar gav mig i födelsedagspresent inhandling av jeans kombinerat med barnvakt av Kate under tiden nu i helgen, kanske blir lite annat då med!

Ni får ha en underbar rosékväll, sounds lovely.

• Mollywood

Hejsan! Här har det hänt grejer!

Grattis Miah! Jobbigt att det blev oplanerat igen, men jag är övertygad om att det kommer gå bra! De kommer ha mkt glädje av varandra :) Håller tummarna för att du mår bättre denna grav!

JooCee: Fy vilken chock! Får verkligen hoppas det är över nu och att ni får klara besked om orsaken snart. Kram.

Har med S hemma tagit semester och låter lugna lunken infinna sig hemma :)

• Mollywood

Ida - Åh, har precis lovat bort mig på den där middagen på fredag :( Fredagen efter kanske? ;)

• Mollywood

Ja, stackars Lukas. Hoppas hans mamma hade en bra hemmadag ändå, eller var du orolig?

Joo - Jobbigt att inte veta, skönt hon mår som vanligt igen. Det verkar som att det är mkt som är svårt att veta varför det uppstår med såna här små, kanske kan vara lugnande att det mesta är ok och går över fort - hmm, vet inte jag ;)

Helena - Jobbigt med humöret, bra att du hittar sådant som boostar. Är också väldigt känslig för sömnbristen... Ser bara problem överallt och orkar inte ta mig för.

Alfa - ja, nackdelen med Åkersberga är ju att det blir lite projekt att ta sig in och som nu på sommaren orkar iaf inte jag det i samma utsträckning. Men är fint här, och har inte råd med typ Solna, så ska bara försöka skaka liv i mammagruppen här ute, för lite social vill man ju va. Hoppas ni hittar ngt som passar er!

• Mollywood

Elzilen - Skönt med såna dagar ibland :) Då blir man extra glad när man väl får på sig vanliga kläder och kommer ut igen.

Helena - Svårt att fatta att dr var så mkt mindre innan! Kul att W växer och blir lång, men synd på kläderna ;) Ska hålla ögonen öppna efter ngt i de andra kassarna :)
    Tur för Niklas att du delade med dig av din kunskaper, hahaha.

Lovi - han förstår inte vad han går miste om, och det är verkligen ingen klyscha.. så tragiskt att han inte ens ser till att träffa henne en enda gång för sen skulle han vara fast. Håller med de andra om att du är så himla bra, och June är lyckligt lottad!

• Mollywood

Lovi - Kul! Är nyfiken på dejten, men även namngivningen ;) Hur la du upp det?

• Mollywood

Lovi - Vilket fint upplägg. Kommer nog sno lite ;) Speciellt det där med blomsterkrans och ett kort till faddrarna, det hade jag inte tänkt på. Skrev en egen dikt till Kate här om natten när jag inte kunde sova.. se om den fortfarande passar om en månad :)

vårt hjärta, vår glädje, vår sorg
    vi bygger av kärlek borg

vi vet att världen väntar förstås
    men just nu, just nu, hör du bara till oss

du är vår värld och vi är din
    innan verkligheten tränger sig in

bakom murar av solvärmd sten
    kan du vifta dina mulliga ben ;)
    och på din gråt kan vi lätt råda bot
    ditt leende lyser när vi pussar en fot

när det är dags ska vi öppna en dörr
    annars klättrar du över, vi har hört det förr

men nu vår älskling, vår skatt
    är du här, och vårt är ditt skratt

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!