Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

elzilen skrev 2010-06-18 23:06:24 följande:
    Låten som Lukas gudfar David har skrivit och framförde på dopet finns nu länkad på min blogg. Så fin låt, jag hade gåshud och bet mig hårt i läppen när den framfördes i kyrkan.

www.zilen.se
    jätte fint! Det va verkligen en riktigt bra gåva
  • HelenaOlivia
    Vintervacker skrev 2010-06-19 11:17:49 följande:
    Helena: Man köper vanlig textilfärg på t.ex Åhlens, större mataffärer brukar också ha. Man köper även textilsalt (det står på färgen hur mkt man behöver) sen häller man bara färg, salt, och ett fixeringsmedel som följer med i färgförpackningen i maskinen och kör. Efter det kör man en extra gång, allt står i instruktionerna. Och då blir plaggen rena från extra färg och maskinen likaså. Det blir starka och bra färger, det enda man ska tänka på är att syntet inte går att färga, så färgar du en vit jacka lila som har nylonsömmar förblir de vita. Men det kan oftast bli coola resultat ändå.... Lycka till!
    tack Lisa! Hur kunde du veta att jag tänkte ha lila? hihihiTungan ute
  • HelenaOlivia

Goda nyheter, det ska bli sommar efter måndag så kommer värmen!!! SoligHjärta

Jag får se hur jag känner om jag följer med imorgon då jag fortf känner mig lite nere, men idag slutar jag med cerazetterna och vi har köpt kådisar ist. Nu får det vara nog med skit som gör en deppig.
    Men vill gärna fika på tisdag i gräset i solen

• HelenaOlivia
    elzilen skrev 2010-06-20 12:34:25 följande:
    haha, har precis gjort samma sak med cerazetten. de har åkt ner i soperna och kådisarna är inköpta. mina ben var alldeles blåa av proppar så det var nog dags. Något annat intressant har kommit tillbaka efter att jag slutade, min sexlust :o) den har egentligen aldrig funnits, men nu ni... hormonfritt för min del blir det.
    bra val, blåa ben är inte fint och dåligt för hälsan.
    Cerazetterna, bye bye Skrattande
    ja min sexlust har inte heller varit på topp så kanske den blir bättre nu oxå :)

Fikabröd, mums!! Bra insiativ Linda och Ida.
    Jag brukade ta med til jobbet när jag baka hemma för annars äter man ju upp allt och inte så bra för figuren, hihi

Vart ska vi fika på tisdag? Jag röstar ju på liljeholmen eller tanto då det är nära mig men kasnke nån annan vill fika nån annanstans som kommer från annat håll.
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-06-20 15:24:47 följande:
    Helena: Hoppas de anrt vänder snart! Annars släng dem!
    jag slutade med dem idag så hoppas att det var dom som skapa trubbel
  • HelenaOlivia
    Spohia, tackHjärta

Angående bad i trekanten så går det utmärkt, barnen och ungdommarna har badat där redan massor och de verkar ha mått bra, hihi
    Men annars verkar ju fruktparken skojj som ligger precis där vi fikat tidigare.

Hoppas det blir en bra fika imorgon!

Joocee, roligt att ni hade en lyckad dag och kväll och att allt gick bra med Z
  • HelenaOlivia

Lindis följ med imorgon om du vill och kanKaffe

• HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-06-21 19:33:34 följande:
    Lotta- Jag kommer med tvärbanan till Liljeholmen, du kan möta mig där 11

Är det 11 vi sagt imorgon??
    jag tycker 11 är bra då hinner vi prata om nästan allt innan vi måste hem igen.

Lotta: hihihihi trekant är ju härligtTungan ute
  • HelenaOlivia
    Queenofice skrev 2010-06-21 19:59:00 följande:
    Längtar tillbaka till er tjejer och fikorna! Man kan ju  bli nipprig på de här byhålorna!
    Hojjta till när du är tillbaka så fikar vi.
    Hoppas du slipper lappsjukan, hihi
  • HelenaOlivia
    JooCee skrev 2010-06-21 20:40:59 följande:
    Visst är det parken som man ser från tunnelbanan?
    ja den ligger på motsatt sida av t-banan som gallerian, hmmm va krångligt de blev.
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!