Stollan: usch vad mycket tråkigheter! hoppas lilla Majken kryar på sig!
Helena: Coolt med första tanden! Stora killen!
Elzi: schh!! prata inte om hotellfrukostar! jag håller på med min lchf och dör av tanken på lite nygräddad fralla, rostat bröd med marmelad och croissanter! ahhh! hoppas ni får mysigt däruppe dock!
Lovi: ett enormt JÄTTETACK för anti-kräk-tipset med nya ersättningen! så sjukt skönt att slippa ducka för kaskad spyor 1-2h efter varje måltid. plötsligt är det helt borta: underbart!!
Ang min lchf-diet: Helvete vad märkligt det känns att äta en massa fet mat, smör i mängder och ost! Vet inte riktigt vad jag tror om hälsoeffekten av att äta på det här sättet, men har bestämt mig för att köra minst en månad innan jag fattar nga beslut om att fortsätta/avsluta. Hur som helst så har det iaf gett sinnessjuka resultat, redan! Sen i tisdags till idag har jag gått ner 2,1kg! På bara tre dagar! Gissar att det är en hel del vatten, men att bli av med det känns också underbart! Vore roligt att höra om erfarenheter bland folk ni känner,
Vinter, du sa ngt om dina svärföräldrar va? Vore urkul att höra om vilka resultat andra nått med LCHF.
Idag går vi till passenheten och styr Rs första pass: göllit!