Inlägg från: Sophia84 |Visa alla inlägg
  • Sophia84

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

DENNA VECKA v.26

Torsdag:

Fredag:
    Malin, eva-lena, Lisa, (Helena), Sophia

NÄSTA VECKA v.27

Mån: Eva-Lena, Ida. Sophia

Tis: Eva-Lena, Ida, Sophia

Ons: Eva-Lena, Ida, Sophia

Tors: Eva-Lena, Ida, Sophia

Fre: (Sophia) är inte helt säker att jag kan men jag tror det.
  • Sophia84

Miah-Grattis Grattis, men det tror jag jag redan sagt ;)

JoCee- Hua, inte kul med blodblöjor. Hoppas på att det inte är ngt annat än mjölkallergi även om det inte heller kanske är det roligaste. Många kramar från oss.

• Sophia84

HELENA-Vart köpte du picknick filten. Känner att jag måste införskaffa mig en sådan. Mkt mer praktiskt med plast på undersidan.

Kram S

• Sophia84

JoCee- Vad bra, då får ni förhoppningsvis några svar inom kort. Förstår att det känns tungt.
    Hoppas lillkillen lyckades somna tillslut och du likaså.

Kramar!!!

• Sophia84

ALfa- Ska kolla med mannen om vi inte har ngt planerat, för i så fall kommer vi gärna =)

På torsdag, imrorn fika under eken jag e på!!! Eller kanske kastanjen ;)

• Sophia84

Lovi- Shit vad arg jag blev när jag läste ditt inlägg. Arg på honom som har mage att para passera obemärkt ,arg för att han får dig att känna som du gör, ledsamhet ARG bli jag!!!

Men du och vi vet ngt han inte vet och det är att han går miste om en underbar, söt och helt fantastisk liten flicka vid namn June. . Vilken underbar dotter ni (läs du) har och hur fin hon är...

• Sophia84

Ja tusen tack till Ida & Evert för att ni öppnade ert hem och uteplats för oss. Så himla trevligt som vanligt tyckte både jag och maken min =)

• Sophia84

Lovi- Härliogt!! Det var du värd. Vill höra allt om helgens bravader imorgon :)

• Sophia84

Hoppar idag tjejor. Fira Malin ordentligt nu. Själv ska jag soooooooova då jag är dödstrött.

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!