Inlägg från: HelenaOlivia |Visa alla inlägg
  • HelenaOlivia

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

MiahMaria skrev 2010-09-22 09:11:55 följande:
    Imorse vaknade Emma kl 5:30 och fick mat för att sedan somna om, dock gjorde inte mamman det. Jag låg och vred och vände mig till kl 7.30 då lillan tyckte det var dags att vakna på riktigt. Har så himla svårt att komma till ro nu. Vet att det förmodligen beror på stress över allt som komma skall men det är svårt att inte tänka på det liksom. På tisdag har vi RUL och sedan om 2 v är det dags för den stora dagen då dopet och bröllopet är...Hur gör ni för att inte stressa upp er då ni har mkt på schemat?

Öppna förskolan kl 11 idag är det som gäller för mig. Hoppas fler kommer dit oxå!
    jag har tyvärr inga tips kan bara säga att jag är grym på att stressa upp mig själv.

Massa kramar till dig
  • HelenaOlivia

Eftersom vi nu inte kan fika lika ofta pga våra barn kräver lite mera lek och rörelse så kan vi ju gå ut och äta kanske varannan månad UTAN barnen, jag menar pengarna vi spar på att inte fika akan vi lägga på mat och vi/öl/läsk

• HelenaOlivia

För oss blir det öppnis i Liljehomen på onsdag kl.11 ialf och kanske tisdag öppnis i råggan, ska hinna med Sia butiken på östermalm denna vecka oxå

• HelenaOlivia

Hade gärna setts men tror jag har ett fika stop imorgon och måste umgås med min familj, jag är saknad av min man, härligt såklart men ibland vill jag vara med på allt och hinna med allt på en och samma gång, får bli superhjälte i mitt nästa liv och ha det som min förmåga

• HelenaOlivia

Fikalista för veckan.

Måndag- Miah
    Tisdag - Miah Helena
    Onsdag -
    Torsdag-
     Fredag

Öppnis på onsdag för mig oxå som det ser ut nu, kl11 då det är lugnt, kul om J oxå följer med Miah

• HelenaOlivia

På Fredag tänkte jag gå på underbara barn, tänkte sikta på att vara där när det öppnar, tror det är kl.10, då jag har förädrargrupp på BVC på eftermiddagen

• HelenaOlivia
    LillaStollan skrev 2010-10-03 22:09:55 följande:
    Helena- Jag tänkte nog också gå på fredag. har en liten förhoppning om att det inte är fullt så mycket folk då som på lördag och söndag.
    Min tanke oxå, kanske vi ses där :)
  • HelenaOlivia
    Alfalfafrö skrev 2010-10-04 10:08:39 följande:
    Jag var ju så besviken på mässan 08 så sedan dess har jag inte varit där men detta år funderar jag på att ta med mig båda tjejerna och åka på fredag. Såklart efter att ha hört lovord från er. Någon som vill göra sällskap dit?
    jag behöver va där tidigt så jag hinner till bvc-träffen sen, kl13.30, men jag sällskapar gärna
  • HelenaOlivia

De öppnar kl.10, Winston brukar sova sin första lur vid 9 så tänkte jag slänger han i vagnen och kan åka.

Ida hinner du med tvärbanan 9.21 eller 9.31 från Alvik?

Bra där Karin, skönt och kunna ta bilen

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!