Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Öppna förskolan kl 11 idag är det som gäller för mig. Hoppas fler kommer dit oxå!
Massa kramar till dig
Eftersom vi nu inte kan fika lika ofta pga våra barn kräver lite mera lek och rörelse så kan vi ju gå ut och äta kanske varannan månad UTAN barnen, jag menar pengarna vi spar på att inte fika akan vi lägga på mat och vi/öl/läsk
Jag tackar jag tackar
För oss blir det öppnis i Liljehomen på onsdag kl.11 ialf och kanske tisdag öppnis i råggan, ska hinna med Sia butiken på östermalm denna vecka oxå
Hade gärna setts men tror jag har ett fika stop imorgon och måste umgås med min familj, jag är saknad av min man, härligt såklart men ibland vill jag vara med på allt och hinna med allt på en och samma gång, får bli superhjälte i mitt nästa liv och ha det som min förmåga
Fikalista för veckan.
Måndag- Miah
Tisdag - Miah Helena
Onsdag -
Torsdag-
Fredag
Öppnis på onsdag för mig oxå som det ser ut nu, kl11 då det är lugnt, kul om J oxå följer med Miah
På Fredag tänkte jag gå på underbara barn, tänkte sikta på att vara där när det öppnar, tror det är kl.10, då jag har förädrargrupp på BVC på eftermiddagen
De öppnar kl.10, Winston brukar sova sin första lur vid 9 så tänkte jag slänger han i vagnen och kan åka.
Ida hinner du med tvärbanan 9.21 eller 9.31 från Alvik?
Bra där Karin, skönt och kunna ta bilen