• elzilen

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Jag tycker absolut att vi kan ta oss till Sollentuna på Torsdag, för mig funkar det alldeles utmärkt

• elzilen

Tycker absolut att du ska komma.
    Vi kan väl ses den vanliga tiden, kl 11, eller?

• elzilen
    Ami G skrev 2010-09-08 20:55:40 följande:
    Linda: jag måste fråga - smittar du? dvs hur snorig är du? jag tillhör den skara som har mkt svagt immunförsvar och får inte träffa folk som är förkylda, om det går att undvika. 

och eftersom du säger att du väljer bort simmandet så tolkar jag det som att du kanske inte är helt frisk än? kan sannolikt inte haka på tyvärr, vågar inte riskera att träffa folk som är uppenbart krassliga.
    ni får ha så kul tjejer!

kram (hoppas det blir en till fika snart!) 
    Tråkigt att du kanske inte kommer, självklart blir det fler fikor om du inte kan komma imorgon.
    Kram
  • elzilen
    Måndag: Miah
    Tisdag:
    Onsdag(öppnis, liljeholmen): miah, helena
    Torsdag:
    Fredag: Miah, Helena, eva-lena

På tisdag går jag och Lukas till ÖF här hemma i hagsätra.
  • elzilen
    HelenaOlivia skrev 2010-09-13 17:08:25 följande:
    Ja ni dessa bebisar som gapar efter uppmärksamhet, jösses och W kan göra ett väldigt högt ljud nu, dock av glädje men mina öron tar skada ialf.

va händer imorgon? Känner att  veckorna bara kilar förbi och vi hinner inte med och ses lika mkt längre vilket e jätte trist men förstår alla som behöver vila lite extra och så. Vill bara säga att jag saknar er!
    jag och L ska iallafall på Öppnis imorgon.
    ja visst går dagarna fort nu när de blir mer att göra :o) men det är tur att vi hinner ses ibland iallafall, tänk om vi aldrig skulle ses mer alls :o(
  • elzilen
    NovasM skrev 2010-09-14 07:49:35 följande:
    Tack så mycket! Jag bor just nu i Stureby men flyttar om en månad till Högdalen. Vilken öppen förskola brukar ni gå till?

Obs: Jag vet att min bild blev lite knasig, men ni får gå in på min sida för att se en ordentlig bild tills jag lyckats göra något åt det här;) 
    Jag bor i Hagsätra, så jag och sonen går till Öppna förskolan Elefanten i Rågsved på tisdagar, tänker börja gå lite grann på torsdagar i Högdalen snart oxå.

ÖPPNA FÖRSKOLAN ELEFANTEN, RÅGSVED
    Elefanten/
    Öppettider

Måndag:  10.00-13.00 öppet för alla 0-5 år, sångstund 10.30,  måndagsgäst, samhällsinformation 11.00

Tisdag: 12.00-15.00 babyöppet 0-12 månader, sångstund 13.30

Onsdag:  Spädbarnsmassage (riktad kurs, föranmälan)

Torsdag:  10.00-13.00 Öppet för alla 0-5 år, sångstund 13.00

Fredag: Stängt

ÖPPNA FÖRSKOLAN EKORREN, HÖGDALEN
    ekorren

Måndagar: 11.00-14.00 Endast för babygrupp 0-6 månader. Sångstund 12.00

Tisdagar: 9.30-12.30 Öppet för barn över 1 år.  Sångstund 10.30

Onsdagar: 9.30-12.30 Öppet för alla. Sångstund 10.30

Torsdagar: 11.00-14.00 Endast babygrupp 7-12 månader. Sångstund 12.00

Fredagar: Stängt

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!