Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!
Jag dyker upp till 11 imorgon, kulturhuset ingång nere vid plattan om någon vill mötas upp där..
Jag dyker upp till 11 imorgon, kulturhuset ingång nere vid plattan om någon vill mötas upp där..
Ettan: Hade gärna kikat förbi men har min större tjej som måste hämtas så jag hinner dessvärre inte. Men tack för inbjudan
jaag kan imorgon!
Jag hoppar idag. Mensen kom som ett brev på posten och nu lär jag väl bli hemma i tre dagar.... Huuur kan man blöda så mkt! Måste börja äta järntabletter samt ta upp detta med MVC. suck
Någon som vill äta lunch inne i stan imorgon? Jag vill ha bakad potatis med skagenröra och räkor!
Jag ska in och sälja av lite studiematrial till en tjej och ska träffa henne vid åhlens city kl 12.
Vi kan väl mötas vid 12 tiden, vid åhlens kanske? Vet du något ställe som har bra bakad?!
Skulle nog valt tvåan!
Är öppna i årsta också på eftermiddagarna?
Hua. Nervöst! Idag ska jag träffa min moster som bor i Findland. Hon är här på ett snabbt besök och hörde av sig till min via facebook och ville träffa mig och tjejerna. Ska bli kul, har inte sett henne på säkert 15år, jag var bara barnet sist...Hon har gått igenom en massa jobbigt och haft dålig kontakt med min mamma de senaste 5åren så det är ingen som träffat henne på väldigt länge. Spännande och skrämmande alltså!
så är någon i stan (jag ska vara vid medis) idag kan jag ses efter ca 13 om någon har lust!