• 1up

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Åh, Miah. Ta hand om er. Jag tänker på er.

• 1up
    Miah: Alla syskon får dela på sina föräldrar. Behoven skiftar en smula över tid, men ett halvår hit eller dit gör ingen markant skillnad.

Idag ska jag kosta på mig en smiley.. Gratulerar!
  • 1up
    Lovi: Vill man åka bergochdalbana på dejten är det kanske ingen idé att ta med lilla J, men.. om jag tänker att om han(?) nu vill vara med dig så är det väl lika bra att h*n vet vad det innebär att inte alltid få så mycket ensamtid, att h*n ser vilka ansträngingar du behöver göra för J och förstå att hon alltid, alltid, ALLTID kommer vara absolut prioritet i ditt liv?

Inte varje gång, naturligtvis. Man behöver lyxa till det genom att få vara själv ibland, också.
  • 1up
    Lovi skrev 2010-07-14 10:06:33 följande:
    Men jag tänker först och främst att jag inte vill introducera J för ngn innan jag vet att jag kan tänka mig att träffa personen mer regelbundet.
    Ja, det är klart.

Ang "plockmat" så får Idde ju hemmosad och/eller mammatuggad mat. Nypotatisen både mosas och tuggas eftersom den är ganska fast och de små bitar som blir kvar blir ganska hårda. Blåbär, banan och andra mjuka frukter som plommon och persika antingen tuggar eller nyper jag sönder och ger som "efterrätt".
  • 1up
    Mollywood skrev 2010-07-16 12:10:50 följande:
    Tror att jul/påsk etc inte kommer slinka undan lika obemärkta som de gjort senaste åren ;)
    Icke! ^^
  • 1up

Ligger två kilo under startvikten. Promenerar så ofta och långt jag orkar, gör armhävningar (utmaning: 100 på raken) och situps (utmaning: 200 på raken). Leker lite med hemmayoga och annan "gympa" när jag leker med barnet. Fikar inte ofta men äter glass så fort jag kommer åt. Ibland flera gånger om dagen..

• 1up
    Miah: Jag har lite svårt att föreställa mig hur det skulle vara att vara gravid igen.. :) Mår du bra och så?
  • 1up

Jag frågar här också; är det någon av er som har erfarenhet av autonoma barn?

• 1up

Nästa vecka henkar jag och Iddu gärna på någon fika, om det hålls någon under måndag eller tisdag.

• 1up

Okaj.. såhärdå?

Tisdag 24e: Ettan, Lovi..?

Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!