• lindis

Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!

Ååh får jag vara med här?:)
    det vore skönt att få prata av sig med rara tjejer i samma båt, jag har en dotter som föddes 11 mars. hon är såklart  världens goaste :) men stundals kan det ju bli lite ensamt om dagarna.. och framför allt  vill jag slippa trista ut mina vänner som inte har barn med allt bajsprat haha

Ellie 100311
  • lindis

Åh tack snälla:) Ja jag följer gärna med när ni fikar!

Se där, en bra dag på många sätt alltså:)

Ellie 100311
  • lindis

ja tack Molly, det är inte så lätt alla gånger.. oftast känns det som att jag inte har något att tillföra mina vänner längre.. jag är den enda som fått barn i min närmaste tjejkrets, har visserligen andra vänner som har barn men då lite större.. Jag vill verkligen inte tappa mitt sociala så ellie får följa med på allt.. Hon vägrar fö ta flaska.. jag vill så gärna ha en kväll utan henne med mina vänner, och ett glas vin!!!

Bor ni alla här i stan eller? Jag bor på kungsholmen iaf:)

Ellie 100311
  • lindis

Tack för vänligheten:) Ni verkar så himla goa allihopa:)

Stollan: jaså vad roligt med bilden, det är min bror som har tagit, han är en bra hobbyfotograf!

elzilen: tack för tipset, ja vi är inne på flaska och napp nr 2 nu.. och det är sambon som ger. jag har provat jag med men som du säger hon vet ju att jag har "the good stuff" haha och eftersom hon får mat där så hon blir mätt är det ju ingen logik i att äta nåt annat tycker väl hon:)  är väl bara att hålla ut...

jag har kollat lite på babysim men inte bokat nåt, blir på kungsholmen eftersom det är skönt att ha nära hem. Men babysimma ska vi, Ellie älskar ju att bada i sin balja!

Men med förskola har jag inte alls tänkt på än.. får ta tag i det när dopet är avklarat!

Ellie 100311
Svar på tråden Marsmorsorna 2010 a.k.a lattemaffian surrar vidare om bajs och annat viktigt!