Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt
Jag skulle vilja ha bort kärlekshandtagen på sidorna, dom är värst. :-P
Det är dom jag kämpar främst med...
Mitt största bekymmer är att allt mitt fett samlas mitt på magen *dont like!*
Vi tjejer har ju ofta problem att få bort fläsket på magen, och kärlekshandtagen Undra hur det kmmer bli efter graviditeten.
Det känns som att vi alla blivet lite lata dem sista veckorna Jag har lovat mig själv att om mensen kommer nu denna månaden så SKA jag sätta igång o skärpa mig ordentligt med zumban o viktminskningen igen! Skulle mensen nu utebli (hoppas hoppas men vågar inte tro något) så ska jag träna zumba i den mån jag känner att jag orkar, utan press o stress
Jag är lite sur på min man just nu. Han har fått mig att lova honom att inte testa mig förens min mens är ett par-tre dagar sen. *suck* Ska försöka hålla mig borta härifrån fram tills dess och återkommer med ett förhoppningsvis positivt besked om några dagar
Miniapa: Ja gör det Det är verkligen jätte roligt Jag ska bara försöka skärpa mig o komma igång med det igen.. haha
Min mens kom sent igårkväll. Känner mig så klart lite ledsen o besviken, men mest av allt är jag ARG på mig själv som tillät mig att bli så sjukt skengravid som jag blev. From. nu o fram tills vi plussat ska jag försöka att inte vara så aktiv på Fl. Man känner ju inte efter mindre precis, när man är inne o läser om alla andras symptom. *ler smått* Men helt o hållet kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, men som sagt. Jag kommer inte vara så aktiv längre. Försöka, kanske jag ska tillägga Men zumban där emot, den ska jag tvärtom försöka vara riktigt aktiv med, from nu. *ler*