Inlägg från: MiAmore |Visa alla inlägg
  • MiAmore

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Smultronpajen88 skrev 2010-08-02 13:14:04 följande:
    Lycka till på torsdag!

Jag skulle vilja ha bort kärlekshandtagen på sidorna, dom är värst. :-P
    Det är dom jag kämpar främst med...
    tack Ska försöka vänta med att testa mig tills på sönd dock.. Eller åtminstone lörd. Tror inte att jag kan vänta till sönd. *ler*

Mitt största bekymmer är att allt mitt fett samlas mitt på magen *dont like!*
  • MiAmore
    Smultronpajen88 skrev 2010-08-02 15:28:39 följande:

Vi tjejer har ju ofta problem att få bort fläsket på magen, och kärlekshandtagen Undra hur det kmmer bli efter graviditeten.

hehe, ja vi har det Jag gick ner mina graviditetskilon plus några kilon till på bara några veckor, men sedan har man ju lyckats gå upp igen..
  • MiAmore

Det känns som att vi alla blivet lite lata dem sista veckorna Tungan ute  Jag har lovat mig själv att om mensen kommer nu denna månaden så SKA jag sätta igång o skärpa mig ordentligt med zumban o viktminskningen igen! Skulle mensen nu utebli (hoppas hoppas men vågar inte tro något) så ska jag träna zumba i den mån jag känner att jag orkar, utan press o stress

• MiAmore
    Smultronpajen88 skrev 2010-08-04 10:00:15 följande:
    jaa.
    vad skönt att gå ner dem så fort efter graviditeten.
    Jo men det mesta för min del var Milo, moderkakan och vattnet, som vägde en massa. Hade havandeskapsförgiftning med både högt blodtryck och svullna fötter o leder, och sonen vägde 4,3 kg *ler*
  • MiAmore

Jag är lite sur på min man just nu. Han har fått mig att lova honom att inte testa mig förens min mens är ett par-tre dagar sen. *suck* Ska försöka hålla mig borta härifrån fram tills dess och återkommer med ett förhoppningsvis positivt besked om några dagar

Miniapa: Ja gör det Det är verkligen jätte roligt Jag ska bara försöka skärpa mig o komma igång med det igen.. haha

• MiAmore

Min mens kom sent igårkväll. Känner mig så klart lite ledsen o besviken, men mest av allt är jag ARG på mig själv som tillät mig att bli så sjukt skengravid som jag blev. From. nu o fram tills vi plussat ska jag försöka att inte vara så aktiv på Fl. Man känner ju inte efter mindre precis, när man är inne o läser om alla andras symptom. *ler smått* Men helt o hållet kommer jag inte kunna hålla mig härifrån, men som sagt. Jag kommer inte vara så aktiv längre. Försöka, kanske jag ska tillägga Men zumban där emot, den ska jag tvärtom försöka vara riktigt aktiv med, from nu. *ler*

• MiAmore
    saraA88 skrev 2010-08-06 08:46:39 följande:
    då är vi två, trodde oxå att jag verkligen var gravid denna månad då jag fick svagt plus. men sen gick jag till gyn där testet blev negativt. visst är det jobbigt att läsa andras symtom, jag försökte oxå att inte va här., men det gick inte så bra =(
    Jag hade väl egentligen inte förväntat mig att det skulle ha lyckats denna månaden. Dels så försökte vi inte så aktivt, hade bara sex på själva äl dagen (vilket skulle ha räckt med massa tur..) och dels så tog det ett helt år innan jag blev gravid med sonen, så hade inte precis förväntat mig att det skulle ta sig på första försöket.

Nu ska vi inte försöka aktivt förens vi varit i Spanien första veckan i okt, så nu ska jag ist sikta på att komma igång med zumban igen, och verkligen försöka förlora några kilon innan vi sätter igång aktivt igen med syskonverkstaden
  • MiAmore
    Puchiko skrev 2010-08-07 22:35:32 följande:
    hej miamore Kör zumba i grupp som du vet, min sommarkurs är slut på torsdag men snart börjar vinterschemat på gymmet och de har zumba där oxå
    Hej hej! Här börjar inte zumban i grupp förens i sept. Har inte kommit igång med den igen här hemma ännu, efter att ha varit super dålig med det dem två sista veckorna. Ska försöka komma igång med det igen denna veckan, men känner inte mig så motiverad för tillfället
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt