Inlägg från: Smultronpajen88 |Visa alla inlägg
  • Smultronpajen88

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

HejHej! Jag hoppar in här också.
    Kör zumba hemma i vardagsrummet, haft ett uppehåll ett tag ( är gravid i vecka 23 ). Men nu har jag börjat träna lite igen. Underbart roligt.. Jag satsar ju på att hålla mig i form under graviditet så jag satsar inte på att gå ner i vikt. Hoppas jag får vara med ändå!

• Smultronpajen88
    Du är så välkommen så Men här händer inte så mkt i tråden just nu tyvärr
    tack! Men då får vi ändra på detta!
    hur ofta tränar ni zumba?
    Vilka pass kör ni?
  • Smultronpajen88

det blir nog lätt att man missar, och har man själv missat någon gång, så glömmer man ju hur galet skoj det är
    Jag ska också försöka träna 20 minuters passet varannan dag minst, så länge som kroppen klarar det.

• Smultronpajen88

usch det låter inget roligt, hoppas du kommer må bra i kommande graviditet. ( för vad jag förstår det som är du inte gravid nu utan vill bli? )

jag ahr haft det ganska tungt tidigare, men nu ska jag komma igång och träna lite. man blir ju mer trött än innan, så 20 minuter räcker galant !

• Smultronpajen88

Lycka till på torsdag!

Jag skulle vilja ha bort kärlekshandtagen på sidorna, dom är värst. :-P
    Det är dom jag kämpar främst med...

• Smultronpajen88

Vi tjejer har ju ofta problem att få bort fläsket på magen, och kärlekshandtagen Undra hur det kmmer bli efter graviditeten.

• Smultronpajen88
    jakeline skrev 2010-08-03 19:57:32 följande:
    funkar det bra att träna zumba under grav? jag kommer ihåg att jag hade svårt att dansa vanligt när jag var gravid... :P

jag har varit jättelat nu sen jag började jobba igen... bara lite wii fit... men men, jag ska bättra mig när jag vant mig vid att arbeta :P
    Det har gått bra hittills iaf. men vi får väl se hur det går längre fram. Blir dock bara jädrigt mycket tröttare nu än förut :-P
  • Smultronpajen88
    MiAmore skrev 2010-08-04 09:41:09 följande:
    Antar att det var mig du frågade? Gick upp runt 19 kg
    jaa.
    vad skönt att gå ner dem så fort efter graviditeten.
  • Smultronpajen88

Jag har ångest, jag har inte kört zumba på 2 dagar.. har dock haft en väldigt huvudvärk så har inte orkat. men ändå känner jag ångest..

Känns som att jag blir fetare för varje dag som går.. Kanske inte så konstigt eftersom jag är gravid,. Men jag är SUPERRÄDD för att gå upp alldeles förmycket i vikt..
    Jag har liksom inte problem att hålla mig borta från godis m.m. men min stora fiende är COCA - COLA. jag klarar knappt en dag utan cola... Nu råkade jag skriva lite om annat. sry!!

• Smultronpajen88
    saraA88 skrev 2010-08-07 15:03:53 följande:
    märkte igår att jag har gått ner 8 kilo typ, utan att göra något :S elelr jo vi har köpt en valp som jag måste gå ut me ofta. kanske är därför :D
    Åh vad har ni köpt för hund?
  • Smultronpajen88
    Rååsa Smurfen skrev 2010-08-10 12:15:34 följande:
    jag var okså cola beronde innan ,men började dricka citron fanta i stället   och har inget sug alls efter cola nu och fantan dricker nån gång i bland  bara.
    OKej, så cola beroendet slutade för att du bytte till fanta citron..? hoppas det fungerr för mig med, men jag har sååååå svårt att sluta dricka cola...
  • Smultronpajen88
    jakeline skrev 2010-08-10 15:56:58 följande:
    härligt! jag ska nog också försöka köra 20 minspass idag. har inte tränat på två veckor... mjukstart är nog bra
    20 minuters passet tycker jag är bra. Nu när jag är gravid är det precis att jag orkar det passet ;O
  • Smultronpajen88

reaggeaton tycker jag också är svårt. Special basic eller vad de kallar den, jag kan inte göra så i den takten med benen, haha det är galet jU!

• Smultronpajen88
    jakeline skrev 2010-08-13 11:43:06 följande:
    nä jag förstår inte heller... jag bara skumpar runt när den kommer... :P
    Jaa, jag försöker liksom bara se till att röra på mig.. men jag fattar nada, jag kan inte ens göra den sakta ! Haha.
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt