• Lindie

Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt

Här är en till som nyss har fått ett zumba paket på posten. Har kört ett pass idag och det var gör bra. Kul och jobbigt. Kommer verkligen fortsätta med det och hoppas på att gå ner lite gravidkilon.... har en liten på en månad.

Vilken skiva tycker ni mest om? Vilket paket har ni köpt.

• Lindie

men så kul det är, skulle jag ha tid till det så skulle jag köra zumba varje dag. Försöker få med min äldsta dotter, men hon tröttnar efter två sekunder och sedan ska hon bara förstöra. Blir nog bättre snart....
    Har kört nästan varje dag sen jag fick det iaf....fick det förra veckan. :)

Ingen som har fått någon favorit än?

• Lindie

Fick lugna mig lite efter en massa fotboll i helgen, men ska nog försöka varannan dag framöver, är inte det rimligt ? Hur ofta kör ni andra?
    Tycker cardioparty är lättast att hänga med i. Den gröna är också kul, men så svårt att hinna med nu i början.

• Lindie

Riktigt kul med zumba. Igår fick jag med min mamma också, hon tyckte också det var kul. Svårt bara med höftrörelserna, känner mig så stel när jag ser hur duktiga de är på dvd:n.

• Lindie
    MiAmore skrev 2010-07-13 14:58:53 följande:
    Dont worry, du blir smidigare o kan röra höfterna bättre efter ett tag
    Det låter bra de.
  • Lindie

Jag har kommit in i att köra ett pass direkt på morgonen då gubben fortfaande är inne. Det funkar jättebra. Oftast blir det bara tid för 20min passet, men nån gång ibland de andra. Det är så himla skönt och kul. Hoppas det håller i sig nu. Jag har gått ner alla mina gravkilon nu +lite till....hihi....och lillen är bara 2,5månad.

• Lindie

Tack vare zumban har jag fått ett nyttigare liv också just nu. Det är så kul. Önskar man kunde få till lite mer "flavour" som de säger... och det där med att vicka höfterna så fort framotillbaks medans man dansar är svårt att få till tycker jag.

• Lindie
    MiAmore skrev 2010-08-16 16:14:38 följande:
    Höfterna kommer efter ett tag Kanske inte fullt lika fort som dem får till det, men mer iaf
    sweran skrev 2010-08-16 13:42:43 följande:

har bara läst TS så ursäkta om jag frågar ngt som redan finns i tråden.

är sugen på att testa zumba, men tycker det är lite dyrt att beställa :(
    finns det ngn provbit på nätet, eller så, så att man vet fall det är värt att lägga ut pengar på att beställa det riktiga sen?

tänkte sätta fart när bebis har ploppat ut o man känner sig hyfsad i kroppen...

Kolla din mail

Jag hade tänkt prova på att ta ett 20 min pass ikväll med lindad fot, men det vet i katten om jag kommer orka. Känner mig mer levande än död idag. Vår lilla herre tyckte inte vi behövde sova så många timmar i natt *gäspar*
    Det låter ju bra.

Vet inte om just dessa zumba passen finns, men jag tittade lite på youtube innan och fastnade för det. Beställde då ett paket och har absolut inte ångrat mig. Sök på zumba så ser du massa olika för både vuxna och barn.
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt