Inlägg från: jakeline |Visa alla inlägg
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-14 20:14:15 följande:
    Me like! Ska du träna ikväll? Jag ska bara kolla till pannan (måste elda så vi kan få varmvatten så jag kan duscha efter zumban *ler*), sedan ska jag byta om och ta en timmes pass
    jag försöker köra 20 min passet, men Éomer tyckte att det var så tråkigt efter 10 min att han hälsade på bordskantent väldigt närgånget och gjorde illa tandköttet... så det sket sig. Tänkte köra sculpt and tone imorgon.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-14 21:30:17 följande:
    Aj då..
    Själv har jag precis zumbat i en timme nu. Så nu rinner svetten. pust! Sculpt and tone har jag inte provat ännu. Vilken skiva är den på?
    andra tror jag. Kör du bara express eller kör du carioparty? Eller bara basics?
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-14 21:33:09 följande:
    På den skivan jag håller på med nu finns bara 20 min express workout och basic workout
    basic är det då man lär sig stegen? tittade lite på den idag, men det kändes som om det gick för långsamt.
    Tamme skrev 2010-06-14 21:35:36 följande:
    Jag har faktiskt funderat på att köpa skivorna. Är det verkligen så bra och kul som de påstår??
    jag tycker det.
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-14 21:56:07 följande:
    Ja jag tycker absolut det iaf! Och jag har minskat 7 cm i midjan sedan jag började träna det för 6 veckor sedan så.....
    jakeline skrev 2010-06-14 21:45:53 följande:
    basic är det då man lär sig stegen? tittade lite på den idag, men det kändes som om det gick för långsamt.

jag tycker det.
    Ja det är det.. hehe, nej man blir inte lika svettig iaf Du är varmt välkommen
    jag ska köra i morrn igen i alla fall. Får se vad det blir.
  • jakeline

Jag körde sculpt and tone igår, men använde inte hantlarna... Det var svårt nog ändå :P Men det var kul, och inte så jobbigt som jag hade befarat. Känns i kroppen idag att jag rörde på mig igår. :)

vad roligt att vi blivit fler!

personligen hatar jag att träna i grupp, gillar inte att folk ser hur kass jag är.

• jakeline
    Zinara skrev 2010-06-19 08:54:14 följande:
    Tänkte höra med er exakt hur fysikt tufft zumba är? Lider av värkproblematik och svår astma. Klarar inte massa hopp. Är det mycket hopp eller mest rörelser som vanlig dans? Har inte vågat beställa då det ändå kostar en del och det är onödigt om jag inte klarar av det
    det är inte särskilt mycket hopp, och bara du bestämmer hur jobbigt du vill ha det... Det är mer som dans med inslag av aerobics skulle jag vilja påstå.  Du kan titta på youtube efter zumba, det finns en demovideo där har jag för mig.

sen vill jag bara uppmana alla till att INTE förespråka olagligheter så som nedladdning. Vi vill ju inte att tråden ska stängas...

Här blir det lite cardio party i eftermiddag har jag tänkt.. bara maken kan släppa teven :P
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-20 22:22:12 följande:
    Jag håller med Jakeline, tycker inte att vi ska förespråka nerladdning då det ju är olagligt...
    jakeline skrev 2010-06-20 20:26:20 följande:
    Körde cardioparty idag. Det var jättekul! Och nu är jag helt slut! Klart rekommenderat...
    Måste komma igång med skiva två snart. *ler* Antar att det är på den skivan cardioparty finns?
    Den är på en egen skiva... Jag har basics + 20 min, sculpt and tone och cardio party
  • jakeline
    MiAmore skrev 2010-06-21 15:20:14 följande:
    Jasså.. Ok

Jag har inte tränat zumba på nästan en hel vecka nu, av olika anledningar. Men ikväll ska jag ta ett pass minsann, och imorgon är det dags att träna i grupp
    kul! Jag har vilodag idag, men ska på't igen imorgon. Jag inbillar mig att jag redan känner lite skillnad i kroppen :P
Svar på tråden Vi som tränar Zumba fitness för att gå ner i vikt