• Anonym

Någon som gjort en abort mot sin vilja?

INGEN skulle kunna tvinga mig till en abort, då blir jag hellre ensamstående.....

• Anonym

Ingen skulle kunna tvinga mig till en abort heller då är ja me hellre ensamstående mamma..
    Men ni är i en svår sits..

många lycko önskningar från mig..

• Anonym

Mitt ex tvingade mig till abort. Det var jobbigt ett tag men sen har jag insett att det var lika bra för nu har vi inga gemensamma barn som tvingar mig ha kontakt med idioten... Har ingen som helst ånger över aborten, bara sättet den gjordes på. Ingen ska behöva tvingas utan alla har rätt att välja själva!

• Anonym

bara läst TS

Jag gjorde min första abort när jag var 15. Nu var det ju så att det var mest för barnets skull jag gjorde det men även för att min dåvarnde pojkvän som var 20 vid den tidpunkten hotade med att ta livet av sig om jag behöll barnet..

Det var tungt.. Jag ville verkligen inte. Och jag minns hur jag skrek och grät påväg in i "operations salen" att jag inte ville, men då var det försent då jag redan tagit pillret som stöter ut fostret innan skrapningen,

Ångrade den aborten väldigt länge.. dock inte nu längre med tanke på att jag vet att jag inte hade kunnat ge det barnet ett sånt liv som jag velat. Och nu har jag en underbar sambo och en liten tjej på g bf om 5 dagar :)

Så du måste verkligen känna efter helt själv med tanke på att det är du som kommer få leva med beslutet..

Svar på tråden Någon som gjort en abort mot sin vilja?