Inlägg från: Anonym (en tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en tjej)

Tråden för oss som lider av depression/ångest/trötthet - här följs vi åt; diskuterar och stöttar varandra!

hej
    jag är en 26 årig tjej som har oxså blivit sjukskriven p.g.a. deprission., ångest och oro jag har medicinering men trors att jag tar dom så mår jag inte bra..
    just nu så har jag känt att jag är skräckslagen att vara hemma ensam, instängd, själv mm
    hur mår ni? hur länge har ni varit sjukskrivna? godkände FK det? jag väntar på svar från dom nu så det tar ett tag tills jag får veta

• Anonym (en tjej)

Jag har 2 barn en 8  -årig och en 1 årig, min man hjälper jätte mycket här hemma, han tvättar kläder, städar ja allt förutom maten då han inte kan laga mat, men han köper gärna från nån resturang eller snabb mat (micro mat)

• Anonym (en tjej)

jag tar Fluoxetin STADA 20mg men jag känner inget av dom...är det nån som tar dom eller har tat dom? hur värkade det på er?
    och så tar jag Atarax 25 mg

• Anonym (en tjej)

jag har yrsel som dig det kommer och går...

• Anonym (en tjej)
    Anonym skrev 2010-06-17 11:50:06 följande:
    flera gånger om dagen?när blir det som värst för dig?med yrseln?när du är uppe och går eller vilar?
    2-3 gånger om dagen och det är endast när jag är uppe och går..
  • Anonym (en tjej)

är det nån av er som fick ta blodprover för att se om medicien hjälper eller så??
    jag har tagit medicin i 6 veckor och jag känner inte att det hjälper

Svar på tråden Tråden för oss som lider av depression/ångest/trötthet - här följs vi åt; diskuterar och stöttar varandra!