Unga mammor !!
Hej hej! Är en ung blivande mamma på 19 år. Jag letar efter fler unga mammor som bor i Stockholms trakten för att lära känna. :)
Hej hej! Är en ung blivande mamma på 19 år. Jag letar efter fler unga mammor som bor i Stockholms trakten för att lära känna. :)
Hej grattis till barnet:) Själv har jag inga barn en men är 20år och vill ha barn men killen vill inte riktigt en:(.
Kram
I centrala Farsta finns ungdomens hus som varje måndag har öppet för unga föräldrar! Vi heter TUben och ligger precis i tunnelbanehuset. Här träffas föräldrar med sina barn och vi har lite allt möjligt för oss. Nu på försommaren är det mycket utflykter. Vi har även en sida på fejjan som du kan kolla in. Sök på unga föräldrar så hittar du oss.
Tuben ylva
Hej! Är en tjej på snart 20 år och har en son på 1 år! Bor i stockholm och lär gärna känna lite mammor/blivande mammor i min ålder.. När är barnet beräknat? :)
Hej :) Jag är en mamma på snart 21 år bor tillsammans med sambo och våran dotter Lovisa på 14 månader :)
Jag heter Johanna och är 19 fyller 20 som ska få barn nu i dagarna (bf 24:e juni). Jag är intresserad av att lära känna unga föräldrar i Stockholm. Känner inte så många alls dessvärre =(
Kram
Hallå. jag heter Carina och är 18 år och har en son på snart 5 månader. jag bor med min sambo och son i Jakobsberg :). dock känner jag knappt någon som har barn eller är gravid som man kan träffa :/ så skulle vara roligt att träffa någon :)
Hej jag heter Anna är 21 (gammal) har två barn en son på 2år och en dotter på 8 månader vi träffar gärna nya människor :) vi bor i enskededalen