Inlägg från: mer grubbel |Visa alla inlägg
  • mer grubbel

Tips efterlyses på hur man på ett skojigt sätt kan berätta för ens familj/svärfamilj att man är gravid???

Maluttan skrev 2010-06-05 13:42:12 följande:
    är det bara jag som bölar när jag läser den här tråden? Jag tror visst jag är på smällen...
    Du är inte ensam
  • mer grubbel

Alla sätt är ju så bra, men jag tror vi kommer köra med Storebror-tröja på vår son när vi träffar våra föräldrar. Blir kul att se hur de reagerar.

• mer grubbel
    mirakelhopp skrev 2010-06-14 21:31:51 följande:
    En kul grej kan vara att fotografera 2 st päron och en liten kotte bredvid. Jag vet inte ifall det är rikstäckande, men här i GBG-trakten så kallas föräldrarna för päron och barnen just för kottar....Sedan skickar man fotografiet till berörda...
    Hehe, kul idé
  • mer grubbel
    One Wish skrev 2010-06-22 23:04:29 följande:
    detta stryka på tryck köpte jag på www.mammapatita.se/ för 25:- sen köpte jag en t-shirt på h&m för 29.50:- och vips hade jag min egen storebror tröja för ingen peng alls!!
    Smart, jag tänkte också göra nåt själv. Tycker inte de färdiga som finns att köpa är särskilt roliga. Fast jag tänkte nog hafsa ihop nåt av en gammat tröja och textilpenna
Svar på tråden Tips efterlyses på hur man på ett skojigt sätt kan berätta för ens familj/svärfamilj att man är gravid???