Måste mitt barn vara utanför?
Jag och min sambo har ett gemesamt barn sen har han två sen tidigare.
Jag gör verkligen mitt bästa för att mina två bonusar inte ska känna sig utanför eller att dom kommer på andraplats m.m. Mina föräldrar behandlar dom också lika så dom får ju julklappar, presenter och även annat smått och gott av dom. Men min sambos syster är ju faster till ALLA barnen och hon behandlar dom verkligen inte lika. Min dotter fyller år om en vecka och idag kom hon på besök med sina barn, hon hade med presenter till min sambos stora barn men inte till vår gemensamma sen sa hon bara att hon glömde henne, det har även hänt många gånger tidigare. Vi gav henne pengar för att hon skulle köpa kläder till barnen (hon jobbar i klädbutik och får rabatt) och hon kom med kläder till HANS stora barn inte till vår lilla, hon har ALDRIG gett vår dotter nåt men ger alltid till dom två andra..
Jag vill inte verka otacksam på någotvis men känner ändå att det är orättvist, nu märker ju inte min dotter det här men när hon blir äldre kommer hon ju känna sig utanför??!!
Sen under besöket av barnens faster så blev min dotter sur för att en av dom stora barnen tog en leksak ur hennes hand och då började hon gråta då sa fastern bara "bortskämd kanske?" HALLÅÅÅÅÅ???? Vem är det som ärver allt och nästan inte får ett skit? Jo det är hon.
Förstår bara inte varför alla måste ge "bonusarna" saker men till det nya barnet är det inte så noga??