• jagäraf

Min mamma va 12 år när hon fick min bror....

Har inte läst mer än ts men vill säga att jag minns det här. Jag var själv 10 år 1971 och läste om den unga mamman några år senare i någon tidning. Jag minns att jag blev så avundsjuk och ville också ha barn. Gissar att jag ska vara glad att jag inte blev det förrän vid 21 års ålder. Kram TS och lycka till med ev bok.

• jagäraf

NU har jag läst hela tråden och till er som tror att ts är ett troll så kan jag säga att jag som jag skrev ovan minns det här mycket väl! Om sen just ts är barn till denna kvinna kan jag ju inte skriva under på men varför inte? Att hon var tolv den här mamman minns jag som sagt och jag har många gånger under åren som gått tänkt på henne och undrat hur det gick. Jag  blev som sagt väldigt avundsjuk på henne, att få barn hade varit min dröm så länge jag mindes och jag var nog i 11-12-årsåldern när jag läste artikeln (i någon veckotidning tror jag).

• jagäraf
    saltabanditen skrev 2010-05-30 12:10:48 följande:
    Det där är att jämföra med en blogg och inte på något sett ett faktaunderlag. Allt som står på internet är inte sant...Lika mycket fakta som alla andra i tråden som minns händelsen mao.
    Men jag är ganska säker på att just den här artikeln handlar om ts mamma. Jag vet att jag läste den också. Som sagt, det här har intresserat mig ända sedan jag som barn läste om det.
  • jagäraf

Herregud så många dumma besserwissrar det finns här i världen!!! Varför hålla på och tjafsa och hitta på att vissa trådar inte är sann?  Gör något eget istället för att klaga på andra men ni har väl så otroligt tråkiga liv så ni inte har något att komma med. Ni som bråkar mest är gissningsvis ganska unga och saknar erfarenhet, har sett det många ggr tidigare här.

• jagäraf
    Krätchen skrev 2010-05-30 14:31:01 följande:
    Bråkar jag? Jag är mest frågvis.39 år.*krossar din fördom*
    Och jag menade dig? Krossar DIN fördom.
Svar på tråden Min mamma va 12 år när hon fick min bror....