Inlägg från: Kusin Knase |Visa alla inlägg
  • Kusin Knase

h e m m a !

Trädgården i vårt nya hus står i sitt vackraste försommarflor, solen strålar och koltrastarna sjunger ... Kan det blir vackrare?!

Vi älskade Bogotá och vårt bemötande där, men nu ar vi äntligen kommit hem och det känns underbart, omtumlande och overkligt!

• Svar på tråden h e m m a !
  • Kusin Knase

Tack, ska ni ha, alla!

Jag har varit vaken sen halv fem med snurriga tankar, gav upp en timme senare och traskade upp och började packa upp (många "upp" där!) och sortera tvätt och greja. Alla andra sover fortfarande!! Skulle vilja duscha och handla lyxfrukost men är rädd att alla vaknar när som helst, men så har jag resonerat i flera timmar nu...

Linnis skrev 2010-05-26 22:45:13 följande:
    Åhhh, vad härligt det låter. Grattis till hemkomsten! Kan du inte skriva en liten reseberättelse om hämta-barn-resan så att vi som inte fick plats på bloggen får veta lite mera? Kram från blivande Colombia-mamma
    Vet du vad. Det är så många som schabblade bort lösenordet till bloggen (alltså lösenordet de själva fick hitta på! {#lang_emotions_undecided}) att jag nu tänker stryka en del av dem som har fått läsa. Istället lägger jag till andra som vill läsa så här i efterhand. Det kan hända att vi fortsätter blogga också, det var så himla kul så det blir nog omöjligt att sluta!

Inboxa mig en mejladress dit jag kan skicka inbjudan om ni vill läsa!
  • Kusin Knase

Tack, tack, alla. Som sagt, ge mig en mejladress att skicka inbjudan till om ni vill läsa bloggen. Erbjudandet kvarstår så länge det finns utrymme!

• Kusin Knase
    flodputte skrev 2010-06-01 22:20:10 följande:
    Välkomna hem!
    Visst är det härligt här även om Colombia var fantastiskt.

Känner mig träffad, är mycket förvirrad o glömsk, sorry : (

kram kram

Ingen fara (jag har själv inte ens hunnit lägga till alla som har sagt till nu!), det var mest så synd att man inte kan se vilka som läser och vilka som inte gör det, särskilt eftersom man inte kan ha mer än 100 läsare i en Blogger-blogg som inte är öppen för allmänheten. Vi blev tvungna att göra en extrablogg för att få plats med alla som ville läsa (lyxproblem! ) och det var väldigt tidskrävande att ladda upp särskilt alla bilder i den också. Så det problemet får jag väl göra Blogger-crew uppmärksamma på!

Alla som jag inte har lagt till än: Det kommer, ni får inbjudan snart...

Svar på tråden h e m m a !