• The75

Jag känner mig som ett levade apotek pga ÄD

Hej och jag som har problem att komma ihåg att ta 1 tabl :O) det här kommer bli spännande!

• The75

Hej
    Förstår nu precis hur du känner dej :O)
    Jag tar 3 progyron tabl per dag, 2 cirone vagisar morgon och kväll samt 2 st utrogest vid 16.00, dexamenthason 0.5 mg en gång per dag,elevit (vitaminer) en gång per dag och en HjerteMagnyl om dagen inte konstigt att man känner sig trött :O)

ET 19 juli Ava Riga
  • The75

Hej

Igor progyronet och cironet har jag fått från läkaren här hemma men det andra fick jag på kliniken och dom jag fick från kliniken fick vi betala extra för och eftersom jag kom ihåg att någon vänlig själ här hade berättat att det kostade 1000kr att skicka efter mer så bad jag om extra så det skulle räcka och efter behandlingen tog vi en promenad i värmen bort till stockman och passerade då ett apotek och där gick vi in och köpte mer vitaminer av samma sort dom hade där :O)

Mina slemhinnor var 10.7 mm på de tjockaste stället så det var de hon sikta in sig på :O)
    Tråkigt med era ägg man kan ju aldrig veta innan vad ens donator kommer att producera,jag var chockad när mailet kom och det stog att dom fått ut 19 st och att 17 hade befruktats och delat sig och när vi sedan kom på mån var fortf 15 av toppkvalitet och av dom fick jag 2 st och 13 till frysen så jag är jätte glad.

• The75

Hej

Ungkvinna81 vår donator är 27 så det är väl ganska ungt :O)

Jag förstår nu vad du menade med att det gjorde lite ont för de gjorde det men framför allt var det obehagligt inte själva införandet av katetern utan "verktyget" dom förde in för att vidga ingången så att säga :O)

Det känns bra att dom är 2 st mina "Letter" som jag kallar dom då har dom sällskap av varandra så får man se om en,två eller ingen av dom väljer att stanna

Vi kommer åka till landet i finland på fredag så jag får testa när jag kommer hem till sverige igen skönt att komma ifrån lite :o)

• The75

Hej

Tror nog man borde kunna få något lugnande så man slipper spänna sig                                                                 Den infon vi fick var ålder,längd,vikt,utb,hår och ögonfärg :O)

Jag ska hålla dej informerad om läget så gott det går från den finska urskogen :O)
    Än så länge känner jag ingenting förutom att mina bröst kliar något fruktansvärt säkert pga alla hormoner man stoppar i sig :O)

• The75

Hej igen Ungkvinna 81 nu har jag fixat så att min iphone har en familjeliv apps så nu är det bara mottagningen som krävs för att hålla dej ajur med vad som händer med mina två Letter :O)
    Jag hoppas att dom håller varandra sällskap så dom beslutar sig för att stanna båda två :O)

• The75

Hej
    Nu är jag hemma igen :O) så skönt det är lite små meckigt att hålla på med cironen när man har ute dass och svärföräldrarna inpå knuten!
    Tyvärr funka inte min iphone i finska urskogen så jag har varit off line i 12 dagar gissa om jag har abstinens

Ruvdagarna har gått bra har haft lite känningar till och från men inget speciellt! jag hade TD 1 av 2 igår och fick ett knappt synbart+ så vi får se imorgon när jag har TD 2 hoppas hoppas

Hur länge efter första försöket måste man vänta innan man kan göra nästa? hur länge har du fått vänta?
    Tror tyvärr inte vi kommer lyckas på detta första försök känner det på mej

• The75

Ja man undrar ju lite om det finns 1 eller 2 "letter" kvar där inne!
    Jag blir glad vilket som :o) men två hade ju varit lite roligt :O)

Svar på tråden Jag känner mig som ett levade apotek pga ÄD