Varför får man inte till nr 2??
Hej! Fortfarande inte gravid, tyvärr. Ägglossningstest funkar bra men jag blir inte gravid i alla fall. Läkaren på sjukhuset rådde att göra IVF privat så jag ska göra det men inte just nu.
Hej! Fortfarande inte gravid, tyvärr. Ägglossningstest funkar bra men jag blir inte gravid i alla fall. Läkaren på sjukhuset rådde att göra IVF privat så jag ska göra det men inte just nu.
Wow! Något händer! Dag 31 och ingen mens, ska testa i kväll!!!
Äntligen gravid! Efter över 2 års försök efter missfallet:) Jag är i v. 6+2:)
Tyvärr, inte längre gravid, missfall för två månader sedan, i v. 12 :(
Ibland tappar jag hoppet att det blir flera barn. Det var mitt andra MA, första var 2011 i vecka 9, andra 2013 i v. 12. Jag har nästan förblödigt på golvet i badrummet och sedan på sjukhuset men slutligen skrapades jag under narkos så än så länge räcker det med graviditeter för min del:(
Men å andra sidan så var det underbart att äntligen få vara gravid, även om det inte gav några bebisar.
Jag blev igen gravid, 4 månader efter mitt andra MA, men i v. 10 blev det MA igen, mitt tredje. Så nu går det ganska bra med att bli gravid men i stället blir det MA gång efter gång. Undrar hur många MA blir det innan jag får syskon till min 6-åring.