• Sarilariz

efterlyser "hemmamammor" i rimbo/norrtälje att umgås med på dagarna!

Hej!

Jag är en tjej på 22 år som är hemma med min lilla dotter på 9 månader. Jag bor i Rimbo och trivs jättebra men känner inte så många andra småbarnsföräldrar i området.
     Jag skulle väldigt gärna hitta några andra hemma mammor att umgås med lite då och då, gärna med lite yngre barn så klart.

Kanske promenera ihop, snacka lite skit och låta barnen umgås.

Skriv gärna till mig här :D

• Svar på tråden efterlyser "hemmamammor" i rimbo/norrtälje att umgås med på dagarna!
  • Sambi

vi verkar vara väldigt få mammor från norrtälje trakten...as wierd

• Sarilariz
    Sambi skrev 2010-05-29 20:52:14 följande:
    vi verkar vara väldigt få mammor från norrtälje trakten...as wierd
    Jo, har märkt det :(

Får försöka ge mig ut och leta i parkerna ;)
  • Sambi

hahah samma här bah "hej hej nån som vill prata me mej" {#lang_emotions_laughing}
    fast iof här där jag bor finns de inte ens nån lekpark, lantis som man är hehe

• Sarilariz
    Sambi skrev 2010-05-31 18:05:47 följande:
    hahah samma här bah "hej hej nån som vill prata me mej" fast iof här där jag bor finns de inte ens nån lekpark, lantis som man är hehe
    Här finns det tre. Men det är ALLTID tomt :D Skall försöka kolla upp eventuella kyrkoträffar.

Vart bor du då?
  • flashieangel

Här har ni en tjej som bor i Norrtälje... jag är 29 år och har en son på 6 år!!! Har bott i norrtälje i drygt ett år o fortfarande inte lärt känna nån, blir sååå ensamt!!!

Svar på tråden efterlyser "hemmamammor" i rimbo/norrtälje att umgås med på dagarna!