Anonym (z) skrev 2010-05-24 12:05:33 följande:
Mitt vatten gick i vecka 27 redan men läkarna hittade ingen orsak. Själv tror jag det berodde på mycket inre stress. Va med om en trafikolycka när jag var och hälsade på mormor i Finland några veckor tidigare plus att det var strul på jobbet då min närmaste chef inte var det minsta förstående att jag inte fick göra vissa saker när jag var gravid. När vattnet gick blev jag inlagd på sjukhus med strikt sängläge och efter två veckor startade värkarna. Man valde att inte stoppa dem då mina infektionsprover bara steg. Han arbetar på Skatteverket via Proffice för tillfället. Jag har också funderat på att vidareutbilda mig men har inte en blekaste om vad jag vill läsa så det får väl ligga på hyllan till jag vet vad jag vill. Vilken vecka är du i nu? Vad gör din sambo?
Va läskigt!
Mormor från Finland..se där, är min också ;)
Jag är i v10. Ska på vul idag...är jättenervös, då jag fick ett utomkvedshavandeskap i januari och op bort ena äggledaren. Men förhoppningsvis skall väl allt gå vägen denna graviditet :)
Min make har arbetat inom handels, restaurangbranchen men just nu som pers assistent. Han har dock planer på att vidareutbilda sig..men vet inte till vad :P Inte alltid så lätt!