Gå ner i vikt med soppdieten ca 4,5- 7 kg i veckan
Tack! :D Och nu är soppan slut och jag äter vanlig mat igen, känns riktigt fint! ;) Godissuget har försvunnit, är förvånad över hur snabbt det gick, och förundrad över hur mycket skräp jag egentligen stoppade i mig förut. Äter mindre portioner nu och mycket mer medvetet, och hittills har det gått bra. Soppan tog slut redan i söndags, och jag kände inte att det var någon större vits att koka en ny omgång. Idag vägde jag 68,9 kg, så det går stadigt åt rätt håll med några hekton om dagen.
Ja, eller hur! Ett par kilon gör stor skillnad, borde synas rätt stor skillnad också egentligen. Glömde ta mina mått innan jag började, men tänkte att jag kanske kan göra det nu i alla fall och ha som framtida referens.
Oj, får man fråga vilken stad den kliniken finns i? Jag kollade runt lite efter iLipo, men hittade som du sa bara för runt 1000 kr per gång. Insåg att det var smartlipo jag tänkte på när jag trodde att fettcellerna skulle försvinna helt. Har varit lite sugen på det nu, men det kan ju också se ganska konstigt ut kan jag tänka mig. Tar man tex bort allt från armarna och så går man upp i vikt igen så sätter det sig ju säkert oproportionerligt mycket på andra kroppsdelar istället.
Låter som att du har riktigt tuffa helger, måste vara sjukt bra träning! :D Härligt att bli instruktör också, då har man ju träningen säkrad sen! :) Jag skulle nog också behöva komma igång med något mer högintensivt, som det är nu så går jag mest snabba promenader alternativt joggar ungefär en time om dagen. Men lite styrka hade jag nog inte dött av. ;)
Just ja, nu har jag en tvåa efter mitt användarnamn, för jag har inte lyckats komma in på min andra profil senaste dagarna, så det fick bli en ny.